Hoi, ik ga in Juni 2004 naar Gümbet. over Hotel Eken is weinig info te verkrijgen. Wie kan me iets vertellen over het hotel? Is het wel ok of is het zo zo. alvast bedankt!
hoi hoi, ik kan je ook niet echt veel vertellen ik ga er ook over 2 weken naartoe, mijn vriendin komt net uit die buurt vandaan en zegt dat het mooi is, groetjes en wie weet zie ik je daar wel :rolleyes:
Wij gaan ook naar Eken over 2 weken!
Ben benieuwd, op de website (www.ekenresort.com) ziet het er in ieder geval prima uit.
Tot ziens! ![]()
Hallo
Ik ga ook naar Hotel Eken (27 juni 2004)
!!!
Op de foto’s ziet het er wel netjes uit, maar verder heb ik geen idee wat voor hotel het is.
En als er maar wat jongeren van mijn leeftijd zitten (21 jaar) die het leuk vinden om een keer te gaan stappen dan zal dat heel mooi zijn!!!
Tot ziens in Eken hotel…
B) Ome John was here !!
Prima naar mijn zin gehad, mede dankzij de charmante aanwezigheid van Charlie-Girl !
Charlie-Girl, het was gezellig, het ga je goed, en laat nog eens wat van je horen !! ![]()
Ome John
JA, Eken Hotel is goed in Gumbet. Heb een goede vakantie daar gehad.
Het eten is goed verzorgt en de kamers zijn netjes ingericht. Het hotel ligt vlak bij het strand en ook het centrum is op loop afstand.
Het percentage Nederlanders in het hotel is erg hoog, maar wel zo gezellig.
Groetjes Charlie-Girl
En speciale groetjes aan Ome John en Tante Ursula ![]()