Iridium satelliet telefoon 9555 met geldige belminuten

Te koop deze goed werkende satelliettelefoon met een tweede accu.
Kijk op de site van iridium voor de dekking en werking! wereldwijde dekking voor bellen, sms en email. Ideaal voor op zee en in de bergen.

Deze telefoon is in totaal maar 3,5 uur gebruikt, dus in nieuwstaat. Gebruikt voor een kajaktrip door de Grand Canyon. Alleeen de clip van de draagtas is van de draagtas af.

Er zit nog geldigheid en 53 min. beltegoed op tot 3 feb 2014. Beltegoed en geldigheid zijn bij iridium of satcomm te verlengen. Kosten daarvoor: € 49,95. Dan kan je de belminuten en het nummer dus gewoon behouden!

Ideale telefoon om op rare plekken contact te houden met thuis, of om hulp in te roepen bij noodgevallen. vanaf thuis kunnen er gratis berichten verstuurd worden naar de satphone. Ideaal voor bijvoorbeeld een weerbericht.

wat ik verkoop:
de telefoon, lader, 12 V autolader, extrta antenne, gebruiksaanwijzing en cd, tasje (nieuwprijs € 1189,=):
tweede accu, (nieuw € 99,95)
geldigheid tot 3 feb 2014 en belminuten (nieuw € 189,95), er zijn nu nog 53 belminuten over.

Je kunt dus voor € 49,95 de geldigheid met behoud van belminuten verlengen. Dat betekent dat je na aanschaf voor € 49,95 bereikbaar blijft en zelf over 53 belminuten beschikt.

Graag alleen serieuze biedingen!

Is verkocht.

Benieuwd naar de ervaringen van Gerben met die satelliettelefoon en abonnement bij …? anno mei 2015.

Benieuwd ook of Gerben dat dingetje aan mij wil door-verkopen…

Wat werkt, werkt en wat niet werkt, werkt niet.

( en daar ,voor echte kwaliteit, daar betaal ik gaarne echt goede prijs voor…)