Iphone 5

Uit een uitgelekt document van de Amerikaanse winkelketen Best Buy blijkt dat de voorverkoop van de iPhone 5 misschien in de eerste week van oktober van start gaat. Provider Sprint zou het toestel in combinatie met een abonnement aanbieden.

Lees verder:

WereldWijzer gaat nu toch hopelijk ook niet zo’n site worden waar elke scheet die Apple laat gepost wordt? En als het nou echt keihard nieuws was, maar nee, het zijn wederom geruchten: uitgelekt…misschien…zou…

Ach, niet zo heavy. Is toch leuk om te weten? Zeker voor mensen die in Oktober naar de VS reizen en overwegen dit toestel te kopen… :slight_smile:

Een beetje jammer inderdaad…

ik zal het nooit meer doen. Bedankt voor de feedback, zo weet ik wat wel en niet gewaardeerd wordt…

Nah, die hebben het vast al op een van de inmiddels minimaal zo’n 50 miljoen (voorzichtige schatting) andere websites gelezen :wink:

Het is geen ramp, maar ik begin me zo langzaam aan wel te irriteren aan het feit dat Apple momenteel blijkbaar het allerbelangrijkste in deze wereld is, dat er werkelijk geen enkel plekje (in ieder geval op de digitale snelweg) meer is waar aan Apple te ontkomen valt. In films zag je vroeger weleens een situatie waarin een of andere fabrikant alles en iedereen domineerde (meestal niet met goede bedoelingen…), maar zo langzaam aan lijkt dat wel realiteit te worden.

Ik wil niet flauw doen, maar dit onderwerp heeft toch aardig wat lezers getrokken…

Nah, dit soort aantallen haal ik ook met obscure nieuwsberichten op het Noord-Korea forum. Ik kan daar alleen slechts dromen van een dergelijk aantal reacties :biggrin:

Haha!

Tegen de tijd dat de iPhone uit gaat komen, zal de luchthaven wel ondergeplakt zijn met reclame, dus reizigers zullen niets missen. :wink: