Ik ben Kenneth, een 28 jarige kerel uit België en ik ga van 13 september tot 16 november Thailand en Indonesië bezoeken met mijn vriendin Silke.
Tot hiertoe heb ik met veel plezier al jullie bijdragen gelezen en nu heb ik dus besloten om mezelf ook lid te maken zodat ik vragen kan stellen en achteraf mss zelf ook enkele mensen kan helpen.
Welkom op de beste forum die “Google” kan vinden ! Er zijn fantastische mensen, hier, aan het “werk” en je zult zeker informaties vinden over Thailand en Indonesië.
Mijn echtgenoot en ik zijn ook in Thailand en Indonesië (Bali, namelijk) geweest; als je denkt dat ik jullie kan met iets helpen, “just shoot”, maar ik zou eerst op de forums kijken.>>>
Hoi Kenneth en Silke: welkom hier op wwz,heb je al het Thailandforum ontdekt?Nu Chiangmai is mijn ding(ken de stad als mijn broekzak!)Moest je met vragen zitten betreffende het noorden of het Isan gedeelte alsook Bangkok dan kan je altijd een topic plaatsen in het reiscafe van het Thailandforum.
Er zijn genoeg mensen met Thailandervaring die je met de glimlach zullen helpen om je wegwijs te maken (antwoorden) over dit schitterend land!
Natuurlijk moest je ook vragen hebben over Indonesie,dan kan je die altijd posten in het reiscafe van het Indonesieforum!
groetjes:georgessiam:chin: