Interrail Oost-europa

Komende zomer, rond augustus/september, wil ik via Interrail 22 dagen rondreizen in de landen Kroatië, Tsjechië, Polen, Slowakije en Hongarije. Heeft iemand dit al eerder gedaan en/of weet iemand hier meer informatie over op het internet behalve op http://www.interrailnet.com? Ik hoop dat er mensen zijn die dit eerder hebben gedaan en mij hierover meer kunnen vertellen.

Hoi!

twee jaar geleden heb ik ongeveer dezelfde reis gemaakt dan die in jou plannen. Het was ontzettend leuk en zeker aan te raden.
Ik was zo stom om Kroatie te vergeten, maar iedereen die ik tegenkwam vertelde me er fantastische dingen over; doen dus
Ikzelf ben van Berlijn, Krakau, Budapest (super festivals!) Boekarest (indrukwekkend en spannend) (het platteland van roemenie is fantastisch om door heen te reizen; volgende keer wil ik met de motor ofzo), Constanta (niet doen, niet leuk), Sofia (super modern), Plovdiv (mha, wel een heel mooie omgeving, leuk voor busreisjes) naar Istanbul gegaan. Istanbul was een geweldige afsluiter.
Ik ben met een goedkoop ticket teruggevlogen naar Hamburg. Het is wel een desillusie als je de reis waar je 4 weken over hebt gedaan in nog geen twee uur terug maakt, maar het scheelt je wel een lange ‘terug’ reis.

Fijne reis gewenst!
groet
Karin (kaatje_p@yahoo.com)