Hi!
“Ondanks eerdere berichtgevingen” is de knoop inmiddels doorgehakt en ga ik half september met een reisorganisatie van Victoria Falls naar Kaapstad en plak er een paar dagen Kaapstad achteraan.
Ik ga als het goed is (moet eerst nog de vlucht regelen), boeken bij Getaway Africa, die dus in Kaapstad zit. Internationale organisatie en dus met internationale reizigers. Leuk!
Maar goed, iemand ervaring met deze organisatie? Het komt allemaal professioneel op mij over, de contactpersoon dringt niet aan, maar geeft me wel constant veel bruikbare informatie en zoekt van alles en nog wat voor me uit en kan een hoop voor me regelen. Het klinkt dus goed! Tot nu toe…
groetjes Eva
Hi Eva,
Leuk dat je naar Zuid-Afrika gaat. Wordt vast en zeker een schitterende reis. Ik ken ‘Getaway’ als zeer betrouwbaar en toonaangevend (reis)magazine hier in Zuid-Afrika. Daarnaast heb ik wel eens meegedaan aan workshops die zij organiseren en ook dat is zeer professioneel en gedegen georganiseerd.
Ik neem dan ook aan dat hun reisaanbod idem is. Zij kunnen het zich zeker niet veroorloven hier slechte kritieken over te krijgen aangezien dat ook direct eigenlijk hun tijdschrift én andere activiteiten in het toerisme onderuit haalt.
Ik zou er zelf in elk geval direct bij boeken!
Groetjes en heel veel plezier alvast bij de voorbereidingen,
Natascha Snelder / www.zazoetravel.com
Hoi Natascha!
Bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels geboekt!! Nog even wachten tot ik op 19 sept op het vliegtuig kan stappen, maar dan heb ik iets om naar uit te kijken…
groetjes Eva
Goed te horen Eva! Nogmaals heel veel plezier - ook met de voorpret!
Natascha Snelder / www.zazoetravel.com