Interesse om Engelse les te geven in Thailand

Hallo,

Ik heb interesse om Engelse les te geven in Thailand.
Heb ik het goed berepen dat ik ZELF voor de kosten moet opdraaien??

Dit is toch niet eerlijk??

Wij komen helemaal naar Thailand om les te geven en we moeten ook nog voor de kosten opdraaien?
Krijgen we geen vliegticket, gratis kost en inwoning?

Ik kan dat nooit betalen, dan kan ik net zo goed hier betaald Engelse les geven…

Ik wilde dit juist combineren met mijn kennis overdragen in ruil voor een vliegticket en gratis kost en inwoning.

Ik wil desnoods proberen iets zelf bij te dragen zover het mogelijk is, maar dit zal dan in mijn levensonderhoud zijn want ik heb zelf geen baan en echt geen geld om het eea te bekostigen. Ik kan zelf niet eens op vakantie omdat mijn inkomen niet toereikend is. Ik heb ook geen waardevolle bezittingen anders had ik dit reeds lang verkocht om te reizen. Deze zijn helaas allemaal gestolen…

Ik ben een integer mens en ik doe al vanaf mijn 4e levensjaar aan liefdadigheid en ik doe al meer dan 30 jaar aan vrijwilligerswerk. Ik heb voor Homestart gewerkt en ik doe veel in de prive sector, ik onderhield jarenlang familie overzee en doe ik dit nog steeds hetzij sporadisch omdat ik de financien er niet voor heb. Het meest schrijnende is in 44 jaar bereikt, nl dat een zwakzinnige familielid een eigen huis heeft en er voor haar wordt gezorgd.

Ik hoop dat u mij begrijpt en inziet dat ik geen commerciele bijbedoelingen heb… Ik ben minimaal 4 weken beschikbaar om de kinderen of volwassenen les te geven… De keus is aan u.

Vriendelijke groet,

Peggy

Hallo Peggy,

Wat goed dat je Engelse les in Thailand wilt geven. Je bent dan als het goed is ook daartoe bevoegd?

Nog even een vraagje: wie precies moet dan jouw vliegticket, eten en overnachting gaan betalen? De Thai zelf?

Denk dat je best de site van deze Vrijwilligerwerkorganisatie raadpleeg Peggy !