intensieve taalcursus Bogota

Hoi, ik ga binnenkort wederom naar Colombia, ditmaal voor vrijwilligerswerk in de Amazone. Ik wil beginnen met een week super-intensieve cursus spaans om alles weer even goed op te halen (ik hang/hing ergens rondom niveau B2). Bogota is dan waarschijnlijk de meest logische plek omdat ik vanuit daar naar Leticia moet. Iemand ervaring met een goede taalschool hier? Het gaat mij ditmaal echt om les, niet om culturele uitjes en disco’s :).

Groet,
Susan

Lees nu pas je bericht en waarschijnlijk ben je er al. Maar taalschool RELATO in Bogotá is wat je zoekt. Ik heb er 2 wkn intensief les gehad; erg goed! Als je daar al bent dan wens ik je een goede tijd. Maak je nig een dagboek?

Dank je wel voor je reactie, ik ben volgende week in Bogota maar omdat ik een latere vlucht heb dan eerst gepland kan ik er geen taalcursus meer doen en ga ik vrijwel direct door naar Leticia. Ik moet het dus doen met het Spaans dat ik al heb en hoop in Leticia nog wat les te volgen en vooral veel te oefenen! Blog is er ja, staat onderaan bericht, susanisweg.nl :slight_smile:

Het gaat vast lukken met je Spaans! Als je er weer bent pik je het zo weer op. Goede reis en succes. Ik ga je volgen!