Inschrijven PLUS Taalreizen Reisquiz 2016

Inschrijven PLUS Taalreizen Reisquiz 2016

Wie wint dit jaar de PLUS Taalreizen Reisquiz? Schakel je expertise en netwerk in! Drie keer per week krijg je een vraag voorgeschoteld over de reizen van PLUS Taalreizen. Degenen die de vorige vraag goed hadden mogen meedoen met de nieuwe vraag. Wie als laatste overblijft is de winnaar!

Vragen en antwoorden

Van te voren zijn diverse vragen opgesteld. Elke quizdag (maandag, woensdag en vrijdag) zal een nieuwe vraag worden geplaatst. De vraag kan door de overgebleven deelnemers worden beantwoord tot 10:00 uur van de volgende quizdag. Deelnemers dienen een kort en duidelijk antwoord te geven. Een onduidelijk antwoord is een fout antwoord.

Winnaar

Degene die in de afvalrace overblijft is de winnaar.

Prijs

De prijs is een Saxoline 4 Wheel Trolley van 60 cm t.w.v. 89,95 euro. Met deze trolley weet je zeker dat je niet de verkeerde koffer van de bagageband haalt bij het vliegveld. Door de opvallende print bestaat er namelijk geen twijfel over welke koffer van jou is. Daarnaast beschikt de koffer over 360° roterende wielen, een inpakriem en een interne verdeler waardoor je kleding netjes op zijn plek blijft.

Agenda

Deze quiz start op maandag 2 mei 2016.

Deelname voorwaarden

Deelname aan deze quiz is vrij voor iedereen met een (gratis) forumaccount.

Aanmelden

Wil je meedoen met deze reisquiz? Geef dat dan hieronder aan (als reactie op dit topic).

**Over PLUS Taalreizen **

PLUS Taalreizen is een reisorganisatie die taalcursussen in het buitenland organiseert. Ons bureau heeft contact met taalscholen in diverse landen op verschillende continenten. Onze taalscholen staan bekend om de goede kwaliteit en vriendelijke sfeer. Tijdens een taalreis in het buitenland kom je makkelijk in contact met internationale medecursisten en ben je ongemerkt de hele dag met de taal bezig. Ook is het mogelijk om middels een examencursus een internationaal erkend diploma te halen. De talen die wij aanbieden zijn: Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Duits, Chinees en Arabisch. Een internationale taalcursus is al mogelijk vanaf een week!

Naast taalcursussen bieden wij ook o.a. salsa- en tangocursussen en Spaanse en Italiaanse kookcursussen aan.

Bekijk het profiel van PLUS Taalreizen: www.wereldwijzer.nl/member.php?u=213598

In de hoop dat de hoofdprijs een taalreis is… :biggrin:

Ik doe graag mee!

Laat ik dan ook maar mee doen! (In de hoop dat de hoofdprijs geen taalreis is.)

Ik doe graag mee! Een taalreis zou wel heeeel gaaf zijn! :smiley:

Ik doe mee!

ik doe mee!

Ik doe mee! :sunglasses:

De prijs is bekend! De winnaar van de PLUS Taalreizen Reisquiz 2016 wint een hele gave **Saxoline 4 Wheel Trolley van 60 cm t.w.v. 89,95 euro. **

ik doe graag mee :slight_smile:

ik doe mee.

Doe mee

Ook ik doe weer mee!

Super !
Count me in.

ik doe mee

Ik doe graag mee.

Ja leuk, ik doe graag mee.

Ja ik doe mee…

รวมฉันด้วย

(althans volgens google translate :nadenken: :vrede:)

Ik ga er voor en mocht ik de koffer winnen, dan boek ik zelf die taalreis wel

Ik doe graag mee