Ervaringen met Plus taalreizen

Dag mensen!

Ik doe dit jaar eindexamen VWO en ben van plan na m’n examens drie of vier weken naar Malta te gaan om beter Engels te leren, via PLUS taalreizen. (Als voorbereiding op mijn studie Politicologie, waarbij ik veel Engelse studieboeken zal moeten lezen.) Nu klinkt het allemaal ontzettend leuk en geweldig, maar is het ook erg duur. Ik wil dan ook niet zomaar een beslissing maken. Ik moet er vanzelfsprekend wel écht wat aan hebben!

Duss…wie oh wie kan mij wat over zijn/haar ervaringen met dergelijke taalreizen en de organisatie PLUS taalreizen vertellen?
Alvast hartelijk dank!

ik ken ze niet, en vergelijken kan nooit kwaad.
ik heb goede ervaringen met Lexton (www.lexton.nl) maar kijk gerust bij anderen.

hey, wanneer ga jij naar malta! ga dit jaar namelijk ook, ga van 30 mei tot 27 juni! ik hoop wat van je te horen!

L.S.,

Ha, ik zie nou pas dat Italie blijkbaar Malta geannexeerd heeft. Alhoewel Malta een onafhankelijke staat is, lijkt het mij zo gek nog niet la bella Malta toe te voegen aan La Bella Italia.

Distinti Saluti
Arturo

hallo hebben jullie intussen al ervaring met de taalreizen van Plus
Ik ben van plan eind november hier heen te gaan, ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn

Ciao tutti!

Ik heb 2 keer via plus taalreizen een taalcursus in calabria gedaan. Het is mij prima bevallen. Eerste keer paar dagen van te voren besloten om heen te gaan, dus moest alles nog snel telefonisch geregeld worden met plaats van bestemming etc. Maar dit was allemaal prima in orde. Daarom afgelopen jaar weer geboekt.
De organisatie in nederland fungeert verder wel alleen als tussenpersoon, eenmaal daar heb je alleen te maken met de docenten/organisatoren van de desbetreffende school in italie zelf. Heb verder geen ervaring met Malta.

In ieder geval veel plezier!

Danielle

hey,

ik heb ook een taalcursus gevolgd in calabria via plustaalreizen,ik was daar zes weken en dat beviel me prima.maar ja ik weet niet hoe het op malta is.de sfeer was er heel gemoedelijk en de docenten zijn ook heel rustig en helpen je altijd als er wat is.In ieder geval veel succes.

Een taalcurcus op malta lijkt mij ook erg leuk… Ben benieuwd naar ervaringen…