problemen om in te loggen,naam en code is correct,wat nu wereldwijzer??moet ik terug een account aanmaken??gebruikersnaam=PLASTIEK
Zo te zien kun je wel inloggen, of is dit een andere log-in?
Geeft de site een bepaalde foutmelding? Iedere extra info die je kunt geven, is welkom! ![]()
de site geeft een foutmelding!!Ik wouw een priveberichtje sturen naar Elcke b en wereldwijzer vroeg mijn wachtwoord +gebruikersnaam,heb dat ingetikt met de gevolgen dat ik 15 minuten moet wachten om terug te beginnen.Wat doe ik verkeerd wereldwijzer??groetjes:plastiek bij andere leden kan ik een priveberichtje sturen,ik vind het toch maar raar.
Nu gaat het wel om een berichtje te versturen,zo het probleem is verholpen.Wat was het probleem wwz??Het mannetje achter de computer??Bedankt voor je reactie!!plastiek.
Het enige wat ik kan bedenken is dat jouw internetverbinding tijdelijk overbelast is geraakt (lees: traag en met time-outs), waardoor de computer geen stabiele verbinding met de site kon houden. Met name als je bij het inloggen “Herinner mij” niet selecteert, kan dit voor problemen zorgen.
Overigens is “Herinner mij” prima te gebruiken op een publieke computer. Je moet alleen niet vergeten daadwerkelijk uit te loggen (dit staat in het drop-down-menu onder “Persoonlijk menu [gebruiker]” rechtsbovenin).
Ik ben blij dat het probleem is verholpen.
Hoi Plastiek,
Fijn om te lezen dat het nu geen problemen meer oplevert!
Groetjes,
Imke
Bedankt Imke!!Ik denk ook dat de fout overbelasting van het internet was.Ik heb wel mijn rekening betaald aan de internet provider!!ha ha ha:groetjes:plastiek.
Ik heb er soms ook last van, maar dan is hier vaak ook het internet overbelast. Maar het wordt gelukkig steeds minder ![]()
Zijn het geen internet verbindingen dan heb ik weer problemen met het gsm,verleden week had ik één dag geen bereik op mijn mobieltje,wat toch wel vervelend was(ik wou bellen naar mijn vriendin in Thailand)Zeg Imke gebruik jij ook smart voipe??dikwijls problemen,(ik versta mijn vriendin,maar niet omgekeerd)heb wel 67dagen free calls!!dus moet ik mijn belwaarde aanspreken op smart voipe om te bellen.groetjes:plastiek.
nog iets Imke,bovenvermelde Quote,ik typ smart voipe en er komt slimme op het scherm??ook weer iets zo raar? groetjes:plastiek.
Ik denk dat het verstandiger is om met de leverancier van Smart Voip contact op te nemen, als je problemen ondervindt. Dit staat los van het forum.
(En desnoods gebruik je good ol’ Skype als voipdienst, kun je ook naar vaste aansluitingen bellen.)
weet het Jurjenb,het laatste heeft niets met het forum te maken,ik wou maar ff aanhalen dat ook mijn gsm capriolen maakte!!mvg:plastiek.
Als alle technieken van tegenwoordig gewoon werken is het super, maar als iets het niet doet wordt het inderdaad vervelend!
Beste Imke,heb jij mijn prive bericht ontvangen?ivb:gebruikersnaam en de problemen daarrond? groetjes:plastiek.
Ja, die heb ik ontvangen. Aangezien ik vele mailtjes heb zal ik die zo direct beantwoorden.
Groetjes,
Imke