Inkopen Doen

Kan iemand mij meer informatie geven ivm inkopen doen?
Wij gaan naar Hotel Djerba Sun met 2 kindjes (6 jaar en 11 maanden). Ik ben volop de koffers aan het pakken maar zit met een vraagje.
Kan ik dichtbij het hotel luiers kopen en baby voeding? Dat zal mij al wat meer plaats geven in mijn koffer.

Alvast bedankt.

Katy

Hoi Kathy,

Het is te koop maar waar precies moet ik morgen even voor je navragen op Djerba, het zal wel in Midoun en in Houmt Souk te verkrijgen zijn maar misschien ook wel vlak bij je hotel.
Ik zal voor je vragen waar je het kunt kopen en wat voor merken babyvoeding daar te koop zijn.
Zodra ik het weet krijg je bericht van mij.

Groetjes,
Marianna

Hallo Marianna,

Alvast bedankt voor de moeite en ik wacht op je antwoord.

Dank je wel

Katy

Hallo katy

jullie hoeven je geen zorgen te maken, vooraan in Houmt Souk ligt een grote supermarkt genaamd de PROMOGRO dit kent iedere taxichauffeur op Djerba, je kunt er meer merken kopen als bij de grootste kruidenier in nederland.
verder wensen wij jullie een mooie vakantie toe.
Groetjes Bert.
www.flamingo-appartments.com

Dank je wel

groetjes

Katy

Hoi Kathy,

Luiers zijn overal te koop voor ongeveer 7 dinar per 35 stuks.
Op dit moment is men op Djerba even voor je aan het bekijken wat voor soort babyvoeding daar te koop is en of het een beetje vergelijkbaar is met wat hier te koop is.
Ook wordt even gekeken wat het ongeveer kost.
Zodra ik dat weet zet ik hier een berichtje voor je neer.

Groetjes,
Marianna

Hoi Marianna,

Dank je wel. Ik hoop dat je mij het nieuws kan geven voor 3 augustus want dan zijn we weg. B)

Hoi Kathy,

Daar ben ik dan weer even, inmiddels heb ik gehoord dat je recht tegenover Hotel Sun Club alles kunt kopen wat je nodig hebt. Luiers maar ook potjes babyvoeding en sapjes. De prijzen liggen ongeveer gelijk met hier. Maak je dus geen zorgen en sjouw niet te veel mee.
Ik wens je een fijne vakantie op Djerba en laat even weten hoe het was als je weer terug bent.

Groetjes,
Marianna

Hoi Marianna,

Bedankt voor je zoektocht en ik laat je zeker iets weten van onze vakantie op Djerba

groetjes

Katy en familie

Hallo, ik poste net een vraag ivm Sidi Mansour in Djerba, las veel negatieve commentaar omtrent dit hotel en wil graag ervaringen lezen van mensen die hier onlangs op vakantie gingen.
Dank u!
Annemie