Informatiedag en/of beurs vrijwilligerswerk buitenland

Hoi,

weten jullie of er informatiedagen of beurzen bestaan waar meerdere aanbieders van vrijwilligerswerk in het buitenland bijeen komen? Ik hoor het graag!

Gr. Diana

5 November 2011: Wereldwijzer Vrijwilligersdag!
In één dag de wereld rond met 20 vrijwilligersorganisaties! Voor het eerst slaan alle verschillende vrijwilligersorganisaties de handen in één om al jouw vragen over vrijwilligerswerk te beantwoorden. Workshops, presentaties, speeddaten, informatiemarkt en wereldse verrassingen. Kijk voor meer informatie op www.wereldwijzervrijwilligersdag.nl!

1 like

Hallo,

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Diana. Alleen zijn we enkele maanden verder, is de wereldwijzer vrijwilligers dag al geweest en als ik het goed heb pas eind dit jaar weer. Daarom vraag ik mij af of er nog andere beurzen zijn in Nederland waarbij vele vrijwilligerswerk organisaties te samen komen op een beurs of informatiedag.

Mvg Lieke

Hoi Lieke,

We zijn zelfs enkele jaren verder zie ik :slight_smile: Die eerste berichten waren uit 2011. Normaal gesproken is er in maart altijd zo’n vrijwilligersdag met meerdere organisaties, maar die gaat dit jaar niet door. In september is er weer een Buitenlanddag over studeren, reizen en werken in het buitenland. Deze is op 24 september in Amsterdam en daar komen verschillende vrijwilligersorganisaties naar toe. Op 19 november is er weer een vrijwilligersdag, georganiseerd door dit forum. Wil je voor die tijd alvast informatie over verschillende mogelijkheden, dan ben je van harte welkom om eens bij ons langs te komen. Wij organiseren vrijwilligerswerk in Peru, Ecuador, Colombia, Panama en Costa Rica. Zie onze website: www.mijnbestemming.org

Groetjes, Marit!