Informatie over Brescia, Gardameer

Ik merk dat mijn berichtje niet is overgekomen!
Dus ik probeer het opnieuw…
Gardameer ligt volgens mijn dichtbij Brescia, kent iemand hier Brescia? ooit geweest, of heb je daar familie/vrienden wonen?
Dan hoop ik wat te horen ervan!!
Want ik zou er graag heen willen deze zomer, om iemand op te zoeken die ik vorig jaar heb leren kennen!
Ik hoop dat ik reactie terug krijg, Dankje alvast.
Ciao ciao

Brescia ligt op 24 km. afstand van de linkerkant van het Gardameer (Desenzano) en ongeveer 10 km. van het lago d’Iseo. Het ligt aan de snelweg Milano- Verona-Venezia. Er zijn 3 afritten, Brescia ovest, centro en Brescia Est.
Brescia heette in de romeinse tijd Brixia. In het centrum van Brescia staat nog een ruine van een tempel en een kerk van ongeveer 1500 jaar oud. Verder is Brescia een industriestad van ongeveer 190.000 inwoners. Aan de rechterkant van Brescia ligt de Monte Maddalena. Je kunt hier met de auto naar toe. Boven is een klein restaurant en je hebt van hieruit uitzicht op de stad. Halverwege deze berg staat een middeleeuws kasteel met daarbij een museum. De omgeving van Brescia is bekend om zijn marmergroeves met roodbruin marmer.
Bezienswaardigheden in de omgeving : Salo, Limone, Desenzano, Peschiera, Verona, Bergamo, Mantova.
In Roncadelle (voorstadje van Brescia) is een redelijk groot shoppingcenter met daarin Auchan, Brico (doe het zelf), Decathlon (sportartikelen). Vrienden van ons wonen in Roncadelle.

Hey bedankt J.!!
Ik heb hier veel aan, ik weet nog niet precies waar ik heen ga bij het Gardameer dus dat moet ik nog even uitzoeken!
Ken jij dan ook in Brescia zelf: De straat Aldo Morostreet
Plaatje Castrezzato C.A.P! ik hoop het… daar wonen mijn vrienden namelijk!
Ga je dit jaar naar Italie? Ik ga 17 Juli daarheen.
En hoe oud ben je als ik vragen mag (email?)
Hartelijk Groeten! L

Bedankt voor de informatie! jammer dat je het adres niet kent, maar ik weet nu veel over Brescia, ik ben een stuk jonger ik word in de zomer namelijk 18! Fijne dag toegewenst!
en als u/je nog iets hoort over Brescia etc… dan hoop ik dat u/je contact met mij op neemt!
Hartelijke Groeten L