info en reisgenoot gezocht december

heyla:)

Ik ben een Belgische meid van 22 jaar en wil al jaren op reis vertrekken. Maar door school en het ontbreken van een reispartner is dit nog nooit gelukt. Nu zou ik in december een maand willen vertrekken. Dit mag zijn om te werken of te reizen. Heeft er iemand goede tips om ergens te werken (het liefst betaald) of zoekt iemand net als ik een reispartner!! Dan ben je bij mij aan het goede adres. Het is de eerste keer dat ik het via deze weg probeer maar hoop zo eindelijk een droom van mij te laten uitkomen.
Wil je mij wat beter leren kennen dan moet je maar eens mailen…:wink:
[EMAIL=“deborahvandenberghe@hotmail.com”]deborahvandenberghe@hotmail.com

Hopelijk tot binnenkort

hey hey deborah!

ikzelf ben een 21jarige meid uit belgie en ik zeg zelf ook al zooo lang dat ik eens stukje van de wereld wil zien en wat reizen…maar zoals bij jou, heeft school en geen reispartner ervoor gezorgd dat dat er nog niet van gekomen is…helemaal alleen reizen is echt niets voor mij…! daarmee dat ik hier ook maar eens kom zoeken…je weet maar nooit :slight_smile: school vormt ook geen probleem meer, want ik ben zonet afgestudeerd…ideaal dus om er nu eens tussenuit te gaan…:wink:
vraagje: je zou dus ongeveer een maandje ergens naartoe willen? en heb je een idee naar waar en op welke manier?
laat maar wat van je horen hé, ik ben benieuwd :slight_smile:
mailen kan trouwens ook altijd naar [EMAIL=“annouckm@hotmail.com”]annouckm@hotmail.com!

groetjes, en hopelijk tot gauw!
bbye!
annouck