info en hulp reis SXM

Goededag mensen :slight_smile:

ik heb wat info nodig

wij komen hoogst waarschijnlijk van 06 november tm 20 naar jullie eiland
kunnen jullie me info geven over waar de goedkoopste auto`s te huur zijn en e.v.t appartement

voor ons wordt het een orientatie reis …
maar ook willen we van het eiland en onze tijd aldaar gaan genieten
onze dochter van 2,5 jaar gaat natuurlijk ook mee
mijn vraag wat zou ikmet haar allemaal kunnen doen ?

ik hoor graag van jullie

Vr Gr mike

Hoi Mike,

2,5 jaar is nog erg jong, daarom weet ik het niet zo goed. Strand is natuurlijk een inkoppertje (vindt elk kind leuk) voor de rest weet ik het echt niet.

Kom op SXM’ers, jullie hebben vast nog wel wat tips voor Mike en zijn familie!

Voor wat betreft huurauto. Ik heb zelf ondervonden dat boeken via de KLM in combinatie met vliegticket het goedkoopste was. Er zijn wel locals die (gebruikte) auto’s te huur aanbieden voor weinig geld, maar dan is de auto vaak alleen WA verzekerd. Ik zou het risico niet nemen met andermans auto. Denk er om vantevoren te bekijken wat de meerprijs voor een kinderzitje is. Navigatie heb je niet nodig op dit kleine eiland.

Wellicht handig om auto te huren met franse nummerplaat ipv nederlandse. De laatste hebben altijd een R in het kenteken (van Rental). Daarmee ben je een wel heel herkenbaar voor boefjes.

Gr. Randy

1 like

Bedank voor je reaktie Randi
jammer er niet meer mensen tips hebben wat er op dit moment gebeurd is dat we wel bijv… tickets kunnen bestellen voor 450- pp mooie prijs maar de accomodatie is dan weer tussen de 3k en 5k :nadenken: we hebben wel wat mogelijkheden bijv… https://www.airbnb.nl/?af=43720035&c=A_TC%3Dz9wjhend5n%26G_MT%3De%26G_CR%3D50547390083%26G_N%3Dg%26G_K%3Drbnb%26G_P%3D&gclid=Cj0KEQjwyum6BRDQ-9jU4PSVxf8BEiQAu1AHqnmlJtKRGy_EpFX_aU4YXvAXq5rX0cQi1kYuXFywN-kaAuAz8P8HAQ&dclid=CNmZ6tWFns0CFTUC0wodxLAAIg hier kun je leuke huisjes huren voor een redelijke prijs

nog steeds zijn alle tips welkom
tot de volgende

Groetjes Mike

Wat al is gezegd, Sint Maarten is geen ‘kindereiland’. Maar hier een lijstje http://octopusdiving.com/top-10-excursions-in-st-martin-st-maarten-for-little-kids/