Hallo,
Ik ben een meisje van 22 jaar en ik ben van plan om begin maart naar India te gaat. Mijn plan is om 1maand vrijwilligers werk te gaan doen (in Zuid-India; Pondicherry) en 1maand te gaan reizen. De volgorde is nog niet bepaald.
Mijn vraag is of er ook iemand rond die periode naar India gaat of er al is!? Ik ga namelijk het liefst niet alleen reizen.
Intresse? Mijn mail is [EMAIL=“nancyeijkemans@gmail.com”]nancyeijkemans@gmail.com
groetjes Nancy
hee Nancy!
ik ben Anne, 19 jaar en in ongeveer dezelfde periode wil ik ook heel graag naar India! jan & feb zou ik graag vrijwilligerswerk willen doen én daarna rondreizen. ook mijn periodes staan niet vast en mijn hele plan is nog niet duidelijk.
het alleen reizen zie ik ook niet zo zitten, maar wil het wel graag! het lijkt me geweldig om een beetje rond te trekken.
met welke organisatie wil jij vrijwilligerswerk gaan doen?
groetjes, Anne
Hey anne,
Ik ben nu in India, ik blijf tot 24 april.
Begin mijn reis in Mumbai en vanaf daar naar het zuiden en richting Chennai. Vrijwilligerswerk ben ik nog niet helemaal ut, maar als je mee wilt reizen heel graag!! Laat maar even wat horen.
groetjes Nancy
Hoi Nancy,
in mijn enthousiasme heb ik het verkeerd begrepen. ik dacht dat je volgend jaar jan. feb. etc. zou gaan! ik ben dit jaar nog gewoon in nederland namelijk.
hoe heb je het? valt het mee om als vrouw alleen te reizen?
Veel plezier!
Ik ben er idd nu al.
Alleen reizen heb ik tot nu toe nog niet gedaan, er zijn zoveel reizigers dat je altijd wel met iemand samen grote afstanden kunt doen
succes
gr nancy
hallo anne,
ben jij van plan om in 2009 te gaan reizen naar india?
ik heb ook plannen om rond jan. feb te gaan. en ik zoek een reisgenootje, sowieso voor de eerste paar weken, om samen te wennen aan het land, de mensen en de cultuur. om samen aan te komen op het vliegveld en te kijken hoe het allemaal moet.
ik hoor graag van je.
liefs anna.
Hey anne,
Nee ik zit op dit moment in India en ga over 10 dagen alweer naar huis. Succes met het vinden van een reismaatje!!
groetjes Nancy
Hoi Anna,
Ja, het lijkt me geweldig om in 2009 naar India te gaan. Ik weet alleen nog niet of ik wil rondreizen, of ook vrijwilligerswerk wil doen. Ik dacht eraan om eerst (in jan. en feb.) vrijwilligerswerk te doen én daarna rond te reizen. Hoelang wil jij naar India? En alleen om rond te reizen?
Liefs, Anne
Hey anne,
Ik ben maar 5,5 week in India. Ik vond het alleen rondreizen niet zo’n succes; het is duur, niet gezellig en niet altijd veilig. Dus vandaar dat ik ook 3 weken vrijwilligerswerk heb gedaan, zie www.primetrust.org
succes
gr. nancy