India 3a4 maanden nov 2010 \jan of feb 2011

hallo ik ben barry 41 jr oud en kom uit r-dam . heb al wat reizen gemaakt de afgelopen jaren naar zuid en midden amerika 5.5 maand \ azie 4,5 maand en jamaica 2x een paar weken en nog en paar landen in europa bezocht.

ben gek op reizen open mind en zeer creative en grenzen verleggen .
once in a lifetime we have to cross the borders - worldwide to enjoy the vibes en wonders, before we have te leave this wonderfull earthplace

zoek een leuke creative vrouw tussen de 25 en 45 jaar ,die net als ik naar india wil gaan.
ga zelf begin nov 2010 naar india voor 3a4 maanden low budget en backpack heb niet echt een route meer go with di flow. en wil bepaalde plaatsen \steden zien west zuid oost van india
begin is mumbai aankomst ? dan goa strand even chille \ en de rest is open

misschien laaste maand feb2011 naar thailand aan de hand van hoeveel erover is van het budget op het eind. is een plan?
voor de rest sta ik open voor andere routes of reisplannen
bless i barry

dag barry…

zeer interesant…ik wil begin maart vertrekken voor zes maanden naar azie…maar indie zou ik wel graag in gezelschap willen doen…maar dan ben je al weg :-)…wil ook alles low budjet en sta open voor het grote avontuur…ik ben 39 jaar…en mijn naam is michelina…ga mijn job onderbreken voor zes maanden om te gaan reizen…

groetjes miche