Inboedel van Gelderland naar regio Alicante

Eerste week juli 2010 verhuizen wij voor een jaar naar Spanje. Wij zoeken een praktische en goedkope oplossing om onze inboedel (normaal ca. 30m3 ?) te transporteren van Gelderland naar de regio Alicante.
Wie kan ons helpen ?

Afhankelijk van wat je onder goedkoop verstaat, zou je een aantal internationale verhuisbedrijven om een offerte kunnen vragen.
In 1999 heb ik de Haan gebruikt: www.dehaan.nl.
Een goede service en toen een prima prijs (ze hadden nog net ruimte voor mijn inboedel in de vrachtwagen, in totaal 6 inboedels).

Suerte

Ik had heel goede ervaringen met www.stealth.es. Wonen zelf in Spanje en dat scheelt echt wel in de lokale afhandeling.
Maken je ook wegwijs met andere zaken, en dat is wel zo handig.

Wij zijn u graag van dienst!

Neem ook een kijkje op onzesite. Daar kunt u tevens eenvoudig het volume berekenen.

Naast het verhuizen doen wij ook veel aan het begeleiden van nieuwkomers in Spanje.

Succes!

Willem Althof
www.stealth-verhuizingen.nl

Ik heb ook goede ervaring gehad met De Haan (www.dehaan.nl of www.dehaan.es). Ik had echer maar weinig volume (2m3). Na vergelijking van meerdere verhuizers naar Spanje had De Haan de beste verhouding prijs-kwaliteit. De verhuizing was trouwens van Brabant naar Granada.

WWW.VAGOTRANS.BE UIT BELGIE DEUR TOT DEUR SERVICE EN NIET DUUR