Gezocht: Transport voor persoonlijke spullen

Heeft er iemand ervaring met het opsturen van spullen van België naar Spanje?
Ik verhuis binnenkort naar Spanje. vertrek met het vliegtuig, maar zoek een optie om ongeveer 50kg persoonlijke spullen op te sturen van België naar Spanje.
Kent iemand een betrouwbare firma om dit te doen?

Groetjes

Je zou aan aantal transportbedrijven een offerte kunnen vragen.
Bijv. DSV (voorheen ABX) Geodis en Azkar rijden dagelijks Spanje / België.
Een andere optie is een pakketdienst zoals Seur, TNT e.d.

1 like

wanneer moeten uw zaken verhuizen of zijn ze reeds weg

De spullen zouden in april in Spanje moeten zijn.

Ik heb een grote bestelwagen verlengd chassis
ik vraag
kosten diesel, peage en vergoeding
hoeveel wil u in totaal betalen
groeten Luc

hoihoi

Ik ga dit jaar vaker naar Spanje toe,met de auto,dus een ieder die wat spuollen heeft kan ik die meenemen tegen annnemelijke prijs,wel in Spanje zelf afhalen!

groet

deo je voordeel ermee

frank

TNT de beste !!

Regelmatig hebben wij plek vrij voor vervoer van Nederland naar Frankrijk en terug.

Ook uw caravan kunnen we voor u vervoeren.

Daar wij op kleine basis opereren kunnen wij de prijzen in de hand houden door combinatie vervoer.

Reageer vrijblijvend !

met vriendelijke groeten,

Willem

Ik moet voor volgende week woensdag (of eerder) spullen van mijn schoonmoeder vanuit Gerona terug naar NL (Zeeuws-Vlaanderen) Brengen. Daarvoor kan ik een bus/vrachtautotje huren. Ik ben op zoek naar iemand die dan vanuit Nederland of Belgie richting Spanje moet. ZOu schelen in de Kosten. En hoef ik niet meer terug te rijden.

Als je een idee hebt hoor ik het graag.

Groet, Pedro. Het is wel een grote bus. Vachtwagentje maar mag met een gewoon rijbewijs worden gereden.

Groet, Pedro

Hoi Pedro,

Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt in het geheel,met niet terug rijden,opdat ik dan terug rijd bedoel je.? vanuit Spanje met die bus van jouw naa NL?

hoor je Frank

Frank,

Ik huur in Spanje een bus, ik rij naar NL/BE
Ik zoek iemand die vanuit BE/NL naar Spanje moet rijden.
ben te bereiken op 0612030211

Groet,

Pedro

misschien is dit wat voor je.

Wanneer u vragen heeft stuurt u dan even een e-mail naar info@hugotransport.com.

Geef duidelijk aan hoeveel kubieke meter u wilt laten transporteren van waar naar waar (adres, postcode, land) en wanneer u dat plaats zou willen laten vinden.

Vanwege de grote vraag is er maar zeer beperkt ruimte voor deelladingen richting Spanje. Van Spanje naar Nederland is er voldoende ruimte beschikbaar.

kijk maar even op www.hugotransport.com

groet berttro

Iemand die vanuit NL Naar Spanje wilt rijden is ook goed. Als hij zelf geen transport hoeft te doen. Ik ben ook al geholpen als iemand nu Zondag deze kant op komt.

groet, Pedro