In september 2011 naar Ecuador?

Hallo,

In september staat voor mij een rondreis door Ecuador gepland, hoe/wat/wanneer/waar in Ecuador staat nog geheel open…

Over mijzelf… Fleur, 26 jaar, wonend in Utrecht. Na afgelopen jaren veel in Azië te hebben rondgereisd (Maleisië, China, Tibet, India, Laos, Indonesië, Viëtnam, Cambodja, Thailand) word het deze keer tijd voor een ander werelddeel…

Heb jij ook plannen om in september naar Ecuador te gaan en vind je het leuk om (een deel) samen te reizen?

Hey Fleur,

Ik ben Harold en ga vanaf half Oktober naar Zuid Amerika.
Mijn bedoeling is om in Equador te beginnen en van daar uit het hele continent te doorkruisen.
Ga je alleen naar Equador of ook nog andere landen??
Hoelang blijf je weg??

Greetz Harold.

Hallo Harold,

Helaas alleen Ecuador (had ik maar meer tijd …), planning is om een kleine maand te gaan.

Jij hebt zo te horen aan je plannen meer tijd! Staat je startdatum al vast?

Groetjes!
Fleur

Hey Fleur…

Mijn startdatum staat nog niet vast maar dit wordt waarschijnlijk ergens rond 15 Oktober.
Ik heb idd iets meer tijd…haha (6-7 maanden).
Veel succes met je planning en een voortreffelijke reis toegewenst!!!

Cheers Harold.

Hi Fleur,

Ik ben in september in Ecuador om vrijwilligerswerk te doen tot 8 oktober. In de weekenden wil ik dan vanuit Quito de omgeving bezoeken. Misschien ben je in de buurt, maar ja, jij reist rond neem ik aan.
groet, Gerry

Hey Fleur,

Ik ben zelf ook van plan half september naar Ecuador te gaan.
Ik wil het graag combineren met een spaanse cursus en vrijwilligerswerk op de Galapagos eilanden, ben bezig met een programma via Activity International.
Heb jij inmiddels al concrete plannen?

Groetjes
Danielle