FF voorstellen; Anke 31 jr en op zoek naar iemand (of meerdere mensen) die in october nog even weg willen (en dan een zo goedkoop mogelijke lastminute naar iets zonnigs)?
Ik houd wel van een feestje:D , iets zien en doen vind ik ook prima, als het allemaal maar relaxd is.
Na een reis van een paar maanden afgelopen winter en een verhuizing is mijn budget nihil maar ik wil toch nog wel even weg. De meeste mensen in mijn omgeving zitten in relaties en kinderen dus dat wil ook niet echt opschieten, vandaar een poging op deze manier, want alleen is ook maar zo alleen, en kan gezelliger, toch?
Dus; WIE WIL IN OCTOBER OOK NOG EVEN NAAR DE ZON?
Ik hoor het wel, kunnen we mailen en evt. wat afspreken.
je oproep sprak me wel aan! Ik zou ook nog graag eens op vakantie gaan in die periode die jij voorstelt. De bestemming maakt niet uit zolang de zon maar schijnt!
Ik zit ook met het probleem dat vrienden geen verlof meer hebben enzo maar er is mss wel een probleempje ik kom nl uit belgie (limburg) en heb me al suf gezocht naar vakanties voor singles maar nog niets concreets uit voort gekomen en daarom maar langs deze weg.
Moest het je wat lijken mail eventjes en dan kunnen we alvast eens kennismaken hé. Groetjes davy
sorry trouwens voor de late reactie, ik had niet meer op de site gekeken, verwachte dat de reactie automatisch werden doorgestuurd.
Wat betreft die singel reizen is het altijd lastig, duur en je moet maar zien wat voor groep je hebt. ik heb het 2 jaar geleden gedaan, 1e week was leuk en gezellig maar daarna ontstonden er irritaties en zat je wel continu op elkaars lip.
Ik hoor het verder nog wel, mocht je ondertussen nog niks anders hebben gevonden.