In mn eentje naar de Malidiven??

Hallo, mijn naam is Nordin en ik ben 26jaar. Ik wil heel graag naar de Malidiven, omdat ik een stop-over heb in Dubai voor 2 weken voordat ik naar huis vlieg. Ik vind 2 weken Dubai wel heel lang dus vandaar mijn interesse.

Is Malidiven ook intressant voor individuele reizigers? Wordt je niet raar aangekeken hahaha, aangezien het bekend staat als romantische bestemming voor echtparen.

Ik hoop dat ik wt informatie van jullie kan krijgen en dan hoop ik een keuze te maken.
Misschien zijn er ook andere reizigers die alleen zijn geweest, ikzou heel graag jullie ervaringen willen aanhoren.

Alvast bedankt.

Gr

Hoi

Ik ben de eerste keer ook alleen geweest (stopover op terugreis uit Australiƫ). Niemand vond het raar en ik had best snel aansluiting bij andere mensen. Ik ben daar gaan duiken en dan maak je sowieso wat sneller contact met de andere vakantiegangers.

Gewoon doen en veel plezier daar!

Royan

1 like

Ik ben niet alleen naar de Malediven geweest maar wel naar eilanden die net zo idyllisch en net zo groot zijn en daar ging het prima hoor in je upje ookal zat je soms tussen de verliefde stelletjes. Gewoon doen hoor.

1 like