In Ghana kun je ook golfen

Hallo allemaal,
Zijn er momenteel Ghana mensen die het leuk vinden om te golfen? Of die het graag eens zouden willen proberen? In Kumasi-Ghana kan je heerlijk golfen. Ik loop er mijn rondjes als ik op vakantie ben maar moet helaas vaak alleen de baan op bij gebrek aan een netwerk met actieve golfers. Afgezien van een vliegticket is een verblijf in Ghana niet duur. AirB&B is best wel populair onder vakantiegangers die een paar weken in alle rust willen ontspannen. Een ingericht appartement is makkelijk te huren om er met meerdere personen te verblijven. Ik zou je daarin ook graag willen assisteren als dit nodig is. Zelf ben ik eind april in Kumasi. Ook als je niet wil/kan golfen kan je mij altijd ontmoeten voor wat afleiding o.i.d.
Met vriendelijk groet Ed.

1 like

Hi Ed! Op welke baan / banen golf je daar? Zijn ze anders dan de banen die we in bv Europa kennen? En wat heb jij met Ghana?

Hoi Sanne,
Mijn vrouw komt uit Ghana en wij hebben een huis in Kumasi. Ik begon 5 jaar geleden in Nederland met golf. En nu ben ik er aan verslaafd. Zo blij dat de golfbaan in Kumasi bij mij om de hoek is. Maar baal er ook van dat het 20 jaar geduurd heeft voordat ik daar interesse in kreeg

1 like

Heb je foto’s van de baan?

Foto’s kan je vinden op internet. Kumasi Royal Golfpark