Op de site van Ikea staat dat het de bedoeling is/was om deze augustus een Ikea in Malaga (stad) te openen. Iemand enig idee of deze al open is of wanneer deze open gaat? En zoja, waar deze dan precies zit?
Ik heb ook in een artikel (2006) op internet gelezen dat er sprake van was dat er ook een Ikea in Fuengirola geopend zou worden. Iemand daar verdere info over?
Wij gaan in september naar Malaga en willen het huis opnieuw inrichten. Alvast bedankt voor de reacties!
Ik las op de website van Ikea dat de verwachte opening in oktober 2007 gaat plaatsvinden in Malaga.
Ik kan ook niet wachten ![]()
Ik Was Eind Juli In Malaga. Ikea Was Al Heel Ver Klaar. Winkel Ligt Op Anderhalve Km Van De Airport. Groetjes Adriaan
De Ikea ligt idd als je in Malaga op de snelweg rijdt, dan richting Torremolinos rijden, dan zie je de Ikea aan de linkerkant liggen. Welk industrieterrein het precies is weet ik niet, ik zal eens opletten als ik in de buurt ben.
Er staat een groot bord dat het opent ‘najaar 2007’. Er staat geen info op de website van Ikea.es, afwachten dus.
Daar ben ik weer:retard:
30 oktober 2007 is de openingsdatum van Ikea volgens dit bericht:
Groetjes, Patricia
Beetje late reactie. …
Anyway, op de Ikea zelf stond een bord dat deze 31 oktober open zou gaan. Gisteren dus, als het goed is. Eindelijk!
Ja hoor, hij is open. Kilometers file op de autosnelweg als gevolg
.
Dus binnenkort kijken!!!
Oh jee, fijn zeg. Het is daar altijd al zo druk, richting het vliegveld. Misschien dat het in maart weer wat rustiger is. ;