Hallo,
Langs deze weg ben ik op zoek naar werk in Griekenland(voor eventueele aanbiedingen in andere landen sta ik ook open)
Ik ben een 31 jarige Rotterdamse man met veel werkervaring op Technische gebied.
Ik ben begonnen in de nieuwbouw/renovatie en lieverlee ben ik terecht gekomen bij de Technische Dienst van Delta.
Ik heb mijn vakdiplomas behaalt van het VEV Nijkerk,namelijk monteur electrische bedrijfsinstallatie en 1e monteur sterkstroom installaties
Tevens heb ik enkele certificaten van de Techniscus opleiding VEV TSI behaald .
Ook heb ik de cursus basis Psychiatrie alsmede enkel andere cursussen op psychologisch vlak.
De afgelopen zeven jaar ben ik werkzaam geweest voor het Delta psychiatrisch centrum /TBS kliniek de Kijvelanden Te Poortugaal
Hier heb ik veel geleerd op het gebied van storingen oplossen en het omgaan met extreme situaties
De werkzaamheden varieerde van het oplossen van electrische storingen tot het bijhouden van het Sleutel uitgifte bestand tot aan het aanleggen van complete beveiligings installaties.
Tevens draaide ik om de 7 weken een wachtdienst van 7 dagen per week (24 uur per dag oproepbaar)
Verder ik ben rustig van aard en blijf ik in moeilijk situaties toch logisch en oplossend denken.
Ik hou erg van humor en probeer alles wel te relativeren.
Zowel mijn collega’s als mijn leidinggevenden zijn tevreden om mijn houding als zijnde mijn werkprestaties.
Ik ben namelijk gewent om zelfstandig te werken maar kan tevens prima met andere mensen samen werken.
Ik hoop via deze weg aan werk te komen binnen een resort of hotelketen(Ik sta ook voor andere dingen open).
Waar ik ingezet kan worden als technisch medewerker .
,maar ik kan ook ingezet worden voor recreatieve doeleinden
In mijn vrij tijd ben ik namelijk erg graag met schilderen en karikatuur teken bezig.
Dit begint de laatste tijd goed te lopen en krijg veel leuke verzoeken binnen
Nu ben ik bijvoorbeeld bezig om een muurschildering te maken in een winkel.
Dit komt hoofdzakelijk voort uit mond op mond reclame en na bezichting van mijn site.
Ik zou het dus ook leuk vinden om schildercursussen te geven of om te helpen op te starten.
Tevens ben ik ook tot rescue diver gekomen van de PADI duikcursussen (ik wil best ook helpen bij duikactiviteiten)
Zoals u merkt ben ik bereid om alles aan te pakken en mijzelf voor de volledige 100% procent in te zetten .
Heeft u intersse of wilt u contact met mij hebben.
Dan verzoek ik u om te E-mailen naar het volgende email adres .
[EMAIL=“l.moleveld@chello.nl”]l.moleveld@chello.nl(en A.U.B niet te reageren als reply op forum’s) voor mijn website www.moleveld.exto.nl
HaVe A NicE DaYYYYYYY!!!
HaVe A NicE DaYYYYYYY!!!