Ik zoek werk al animator in het buitenland.

Wie kan mij helpen?

Ik ben een jongen van 20jaar jong.Woon in België(gent).
Ik ben op zoek naar werk in het buitenland als animator omdat ik dat een heel boeiende uitdaging vind en heb ook voor toerisme gestudeerd!Ik spreek Nederlands(heel goed), Frans en Engels(goed),Marokkaans(heel goed), een beetje spaans!Ben heel vlot in het aanleren van talen omdat ik heel sociaal ben en ben niet bang om fouten te maken!
Ben ook goed in het organisteren van activiteiten en spelletjes.Ik luister naar de mensen en voel gewoon aan wat ze willen.En ben ook danser in dancings(hier in Beligië)!

Kan iemand mij verder helpen? Ben onmiddelijk beschikbaar!
Gelieve tel contact op te nemen 0474/93.71.40 of +3292260362 of stuur me een e-mail.

Alvast bedankt om dit te lezen.

Tipje!kijk eens op vakantiewerk.pagina.nl
Daar vind je links naar sites waar ze mensen zoeken die als animator in het buitenland willen werken. check www.doublea.nl

Ik hoop dat het je lukt!
groetjes, janneke

hier in italie staan nu volop advertenties voor animatie, met jouw talen moet dat geen probleem zijn en als je frans kent leer je ook snel italiaans.
Er is hie een camping WEEKEND aan het gardameer (www.weekend.it) nederlands beheer en lijkt me heel leuk om te werken ( veel NL .personeel) Ik zou zeggen proberen maar. In ieder gevall is hier werk genoeg.
Succes en groetjes Lisette

Ela,
ik ben via via via op deze site terecht gekomen.
Ik was aan het zoeken naar opleidingen en studies over animatie. Dus om animator enzo te worden.
En ik las da jij toerisme enzo hebt gevolgd en ik was op zoek naar meer info daarover.
Misschien kun jij mij helpen.
Laat iets weten.
Stuur een mailtje ofzo :[EMAIL=“martin@indiashop.be”][mailadressen kunnen uitgewisseld worden door een privé-bericht]

Alvast bedankt,
Jill

Hallo,

ik ben afgestudeerd met een diploma secretariaat talen. ik zou graag verder studeren maar voor animator te worden in het buitenland zodat ik bijvoorbeeld mensen in een hotel of dergelijke kan bezighouden met allerlei activiteiten. Jammer genoeg weet ik niet wat ik zou moeten studeren om het te worden. Ik heb al gelezen dat de meeste toerisme gestudeerd hebben maar is dat ook nog mogelijke in hoge school ? ik zou graag meer nformatie krijgen zodat ik dit werkelijkheid kan maken en regelmatig in buitenland kan zijn en nog enkele talen kan bijleren. momenteel heb ik een talenkennis van nederlands ( mijn moedertaal), frans, engels en duits (noties).

Dag Lisette,

ben net op de site gaan kijken en het lijkt mij er wel wat! Alleen vind ik geen e-mail adres om de eigenaars te contacteren?

Kan jij mij helpen?

Alvast bedankt,
Maya

Het bericht van Lisette dateert uit 2003. Zij is geen lid meer van deze site.