Ik zoek een Spaans liedje..

ik zoek een spaans liedjee volgens mij is het meer iets voor kinderen het is een gezelig liedje en ze draaien het bij de kinderdisco van kinderen tot 8 jaar ofsoo maar ik weet de titel en de zanger/zangeres niet dus het is moeilijk … ze noemden het bij ons hotel iets van belo belo ofso kon het nooit goed verstaan maar in het nederlands betekent het iets van : kijk daar wat raar alle letters staan kris kras door elkaar. wat vooor liedje is dit ?? kan iemand mij dat vertellen misschien ?? het is een heel vrolijk liedje:zon02:

…als jullie nog een paar van zo’n liedjes weten zeg die dan ook maar erbij bvd.

Kijk eens hier op, misschien staat hij er tussen.

Groetjes.

Hallo,
Het liedje heet: Veo, Veo ( spreek uit beo, beo), Qué ves?
Het is een soort ik zie , ik zie wat jij niet ziet in het spaans.
Groetjes,
Petronille

Hallo,

Ik zoek ook een liedje die ik al jaren lang in Spanje hoor.
Het is iets met mañana mañana ofzo… Ik ben al heel lang aan het zoeken, alleen weet de artiest ook niet.

Kan iemand dit mij vertellen?

Groetjes

ik zoek ook een spaans liedje
ik heb het al vaak gehoord maar ik weet de titel en de artiest niet
dus kan ik het zelf niet vinden
er komt iets van “señor señorita” in voor
het is een super vrolijk liedje

kan iemand mij misschien helpen?

xX

Hallo

toevallig kwam ik vandaag u vraag tegen. Aangezien het al meer dan een jaar geleden is weet ik niet of het nog van toepassing is. Maar zoals iemand anders reed heeft gereageerd is de titel van het liedje inderdaad “Veo Veo”. Mocht u nog geinteresseerd zijn, heb ik dit liedje wel op CD staan. In het nederlands is de titel trouwens “Theo Theo” en is op de genoemde website te vinden.

hoi hoi ik heb heel veel kinderdisco liedjes op cd, mocht je nog opzoek zijn naar zo’n liedje, laat het dan even weten.

hey

ik denk dat je veo veo bedoelt…maar de tekst is iets anders. Het gaat over een ding. En dan vragen ze begint het met de letter a zoals …? en op het einde is het de letter f van final…
ik ken verschillende spaanse kinderliedjes zoals chuchua, el tren, el baile del gorila

groetjes
Nathalie

Ik ben op zoek naar leuke Spaanse liedjes… Iemand een idee? Ik wil namelijk een zomer relax cd maken!

Suavemente is super leuk!

Aventura heeft een waslijst aan leuke Spaanse/zomerse liedjes.

Hallo

Dit is de 1ste strofe met de letter a van het liedje" veo veo"

Veo, Veo…

Que ves

Una cosita.

¿Y que cosita es?

Empieza con la letra ‘a’

Que sera, que sera, que sera?

• Alefante!

No, no, no!

eso no, no, eso no no no, es asi!

'levantando las manos" is een ander vrolijk deuntje dat wordt gebruikt om feestjes, al dan niet voor kinderen, op te vrolijken. Wordt ook grijs gedraaid door de animatieteams in de hotels.

Groetjes

Hola, ik schrijf reviews over CDs en vaak zijn dat Spaanstalige liedjes omdat ikzelf een enorme fan ben van “latino” muziek, kijk eens bij Juan Luis Guerra, Ojos de Brujo, Macaco, Rumba Flamenco van Putumayo etc. op www.topmusicreview.com (engelstalige site), schrijf ook in het Nederlands op www.guillermo.infoteur.nl Een van de leukste nieuwe liedjes die ik hoorde is “Tengo” van Macaco, te horen en te zien op Ireland | Philips
Veel zoek en luisterplezier
Un saludo
Guillermo

Hallo allemaal,

Op youtube zijn ook leuke Spaanse liedjes te zien en te horen. Veo, veo staat er ook op. Verder vind ik la vaca lola een leuk liedje en is ook nog heel gemakkelijk in het Spaans.

Groetjes uit het koude kikkerlandje van een remigrant uit Spanje. (of hoe noem je een Nederlandse die na 19 jaar Spanje weer in Nl is?)

Veo veo que ves una cosita y que cosita es
empieza con la “A”, que sera, que sera, que sera
alefante no no no eso no no no
eso no no no no es así
con la “A” se escribe amor con la a se escribe adiós
la alegría del amigo y un monton de cosas más

veo veo que ves una cosita y que cosita es
empieza con la “E”, que sere, que sere, que sere
eyuntamiento no no no eso no no no
eso no no no no es así
con la “E” de la emocíon estudiamos la expresíon
y entonando esta cancíon encontramos la verdad

empieza con la “I”, que seri, que seri, que seri
invidia no no no eso no no no
eso no no no no es así
con la “I” nuestra ilusíon va intentando imarginar
cuan insolita inquietud una infancia sin maldad

veo veo que ves una cosita y que cosita es
empieza con la “O”, que sero, que sero, que sero
oscuela no no no eso no no no
eso no no no no es así
olvidaba de observar que es odiable odiar y odiar
que el horror aunque es con h es horror hasta el final

empieza con la “U”, que seru, que seru, que seru
umbligo no no no eso no no no
eso no no no no es así
con la unión que hizo la u un planeta unificó
y universos ella unió con la u de la unidad

empieza con la efe que seraf que seraf que seraf
final si si si eso si si si eso si si si si es asi
si si si eso si si si eso si si si llegó el final
cha cha cha

Voor de liefhebbers de complete tekst van Veo Veo.

Groetjes vanuit Ronda, het is hier nu ook heel wat koeler hoor en bewolkt. Het is zelfs beginnen regenen. Maar de mooie liedjes zorgen voor een zomerse stemming. Vandaag weer iets moois ontdekt
[ame=“- YouTube”]YouTube - ALBERO & CARMONA en directo “Con Alma”[/ame]
Albero & Carmona
Moderne flamenco jazz, met muziek van mijn absolute favoriet Chano Dominguez uit Cádiz.
Groetjes
Wim

Santababera met Charlie als titel!!(oldie)was vroeger grijs gedraaid!!iets voor je cd?ff surfen op you tube,en wat denk je van de groep Mecano met als liedje “la luna”?iets voor je cd? gegroet:georgessiam.

Het liedje van Mecano heet “Hijo de la Luna” en was een megahit in de tijd. Er is ook een cover door Belle Perez, met acapello intro van de groep Voice Male.
Salsa, merengue is ook Spaans en er bestaan natuurlijk tal van goede bands, zangers en zangeressen: Juan Luis Guerra, Spanish Harlem Orquestra (topband salsa), Celia Cruz etc.etc.
Groetjes
Wim

Ikzelf vind het een heel mooi liedje van mecano,daarom had ik het vermeld,de schrijfwijze(dat is een ander verhaal)ik ben de spaanse taal niet machtig.g.s:chin: