Zelf ben ik fan van de barcelona muziek scene: ojos de brujo, Macaco, Dusminguet (tegenwoordig La troba Kung fu), che sudaka, la pegatina etc. Rumba, flamenco en fusion. Ook chambao is trouwens een echte aanrader!
ik zoek ook een spaans nummer en ik zoek hem egt al heel lang ik egt dat iemand me kan helpen
et gaat een eetje zo
ela ta go ina more
sorry dat ik niet meer weet maar het is een bekend nummer dat in nederland ook best vaak op de radio is qmusic/slamfm/538 dus het is nog niet een heel oud nummer en misschien ook een tip de zanger heeft een beetje een scherpe stem niet een zachte stem die heel zachtjes en mooi klinkt
Bedoel je toevallig: Juan Luis Guerra - Burbujas de Amor?
Ik neem in ieder geval aan dat jouw “ina more” ongetwijfeld moet zijn: “amor”.
“ina more” kan ook “enamore” zijn.
“Ela” zal “Ella” moeten zijn
Ella ta go enamore. Nu “ta go” nog in het spaans
Stuur eens een mail naar de radiostations.
Tekst Burbujas de amor op
nee dat is hem niet ik heb hem opgezocht maar dit is hem niet. ik hoop dat je me nog verder kunt helpen want ik ben egt wanhopig op zoek. misschien helpt dit maar ze draaien hem heel vaak bij de albert heijn de laatste tijd daar hoor ik hem heel vaak
ik kan me een nieuw stukje herinneren sorry voor men slechte spaans maar ik heb nooit spaans gehad op school
el a esta die for ala mier
Zou het misschien de stem van Juanes kunnen zijn met het lied “me enamora”
http://www.youtube.com/results?search_query=juanes+me+enamora&aq=0&oq=juanes+me
nee dat is hem ook niet het is niet een snel nummer het is echt een ballad en ik denk dat het niet door een erg jong iemand gezongen word ik denk dat de zanger zeker 30 is