Ik zoek een gezellige reisgenoot

wie wil er met me mee naar grangcanaria
ik ga zo rond 24 dec 2006
als je mee wil kan je me mailen en mischien ben jij de gene die ik zoek lekker gezellig onder de zon…met kerst en oud en nieuw:wub: :wub: :wub: :wub:

Hej daar,

Daar ben ik nog nooit geweest, en tsja, klinkt goed. Maaruh, die datum komt me niet lekker uit. Da’s dan wel weer jammer! Had het een weekje eerder geweest… :frowning:

Maar doe je dat vaker, weekje vluchten voor regen en kou? Het wordt in de komende maanden vast nog wel slecht weer. Heb je ook een raincheck beschikbaar? :slight_smile:

Groetjes, René

nou,ik zeker lekker weg naar zo een 24 graden
ik ga met me dochtertje en voor ons komt het wel goed uit
ga jij ook veel op vakantie?waar ben jij allemaal geweest?
mischien als ik terug kom ga ik met een cruise dfds naar new castle voor 3dagen lijk me ook heel leuk om tedoen

Hoi!

Wat goed dat jullie Koning Winter gaan ontwijken, al is het maar tijdelijk. Is het wel waard denk ik, want het wordt duidelijk wat kouder he, nu.

Het is mij niet meer gelukt er deze week tussenuit te knijpen. Heb nu wel ff wat dagen vrij. Volgende week ook wel met mijn dochter, maar wordt dagjes weg. Kerst en oud en nieuw doen we wel hier in 0031 :slight_smile:

Of ik vaak op vakantie ga…te weinig denk ik, want had teveel dagen over dit jaar! In mijn gehele leven heb ik wel op mijn lijstje afgevinkt:

New York, USA
Oost Zuid Afrika
Turkije
Frankrijk (3x)
Belgie (5x)
Luxemburg (3x)
Salvador, Brazilie (2x)
Engeland
Tsjechie
Hongarije
Portugal alleen vliegveld 2x, maar niet buiten het vliegveld dus :slight_smile:

En 4 januari 2007 ga ik met mijn dochter naar Disneyland Parijs voor 4 daagjes. Dus ik kom er nog wel uit deze winter saampjes.

Heel erg veel plezier de komende weken! Ben benieuwd hoe jullie het daar gaan hebben. Lijkt me leuk om nog van je te horen.

Groetjes voor nu, Rene