ik ben in juli in egypte geweest,
was echt supermooi en leuk…
maar nou heb ik dus een vraag.
op mtvarabia heb ik een liedje gehoort en die blijft maar in mijn hoofdje rondspoken… ik probeer hem op te zoeken op internet maar ik weet niet hoe het liedje heet, want als het liedje kwam stond er in het arabisch hoe het liedje heette??
tjaah en ik kan geen arabisch dus mischien dat iemand hierzo de naam weet?
de clip gaat zo…:
in het begin vliegt er een vogel in de lucht…
dan zingt een man met zijn gitaar op een bootje in de zee??
een beetje in het midden van het liedje hoor je de gitaar… echt een supervrolijk liedje…
en dan zie je mensen dansen, het heeft wel een beetje weg van salsa of tango zoiets??
weet iemand welk liedje ik bedoel??
want ik wil hem zo graag op me telefoon hebben…
heb ik allemaal al geprobeerd…
via mtv arabia alle artiesten van a t/m z bekeken…
en youtube heb ik ook al gezocht…
maar als ik de artiestennaam niet weet
dan is het indd zoeken naar een speld in een hooiberg!!
ik vertrek volgende week naar egypte, misschien kom ik het wel ergens tegen ? Zal alert zijn, ik ken wel arabisch schrift, we zien wel, meer kan ik niet doen.
misschien inderdaad Amr Diab, heeft een nummer waarbij hij dan met zigeuners buiten zingt en danst en volgens mij ook met een gitaar in beeld is…weet alleen ook niet hoe dat nummer heet, maar hij is in ieder geval een bekende daar dus wie weet (even zoeken op youtube :))
Tamer Hosny is ook goed en hot nu daar, maar die heeft niet zo’n nummer (niet dat ik weet in ieder geval)
Succes!
P.S.: ook vertalingen van sommige nummers zijn terug te vinden op het internet door marokkaanse meiden vertaald geloof ik
ja volgens my is die wel van amr diab… maar ik heb geen flauw idee hoe dat liedje heet
en ik heb al zijn clips al zo vaak bekeken… maar hij zit er gewoon echt niet by