Ik wil me even voorstellen

Beste mede kampeerders,

Mijn naam is Truus van Vugt. Sinds 1 april 2007 ben ik forum-beheerder van het Kamperen Reisforum. Ik ben een zeer ervaren kampeerster en kamperen is dan ook 1 van mijn grootste hobby’s. Vandaar dat ik het leuk vind om als forum beheerder mijn best te doen om iedereen die nog met kamperen wil beginnen maar ook de ervaren kampeerders informatie te verschaffen die je zoekt. Het is de bedoeling om hierin zo goed mogelijk de laatste nieuwtjes te volgen. Het Kamperen Reisforumbestaat uit een aantal subforums zoals:

Campings in binnen en buitenland.

Kamperen Informatie

Kampeerverhalen.

Toeristische tips.

Kamperen Reiscafé.

Kampeer recepten

Kamperen Reisforum Nieuwsbrief

Maar mocht je als bezoeker van het kampeer reiscafé zelf al op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen dan zou het prettig zijn dat via het reiscafé te horen. Onder de subforums staan reageerberichten waarin je een bericht kunt plaatsen en verstruren.

Alle informatie wat betreft campings, evenementen, kampeerinformatie, tips en wat voor u nog meer op het Kamperen Reisforum staat is met zorgvuldigheid vezameld. Voor onjuistheden kan het Kamperen Reisforum niet verantwoordelijk worden gehouden. Informeer vooraf nog even of b.v. een evenement doorgaat en klik op de aangegeven websites voor meer informatie.

Alle foto’s, geschreven en ongeschreven tekst zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet gekopieërd, opgeslagen of op enige andere wijze gebruikt worden.

Alle commerciële websites, die zonder overleg met de eigenaar (beheerder) van het Kamperen Reisforum op het forum worden geplaatst, zullen worden verwijderd.

IK WENS ALLE KAMPEERDERS EN BEZOEKERS OP HET KAMPEREN REISFORUM VEEL LEESPLEZIER!!!

De website van het Kamperen Reisforum heeft vanaf 17 mei 2008 een nieuwe naam: ‘Kamperen Forum’ en is te bezoeken op www.kamperenforum.nl

Kamperen Reisforum
KvK 17205614

Veel plezier als forumbeheerder van het Kamperen Reisforum! :smiley:

Ben hier erg blij mee want kamperen is ook onze grootste hobby!!! Alleen met schoolgaande kinderen (dus hoogseizoen) is het best moeilijk om de echte rust nog te vinden.

Hallo Angela Franken,

Zoals u weet ben ik druk bezig met geselecteerde campings en is het op kort termijn moeilijk om een flink aantal campings op het forum te zetten maar ik doe mijn best. Er is een nieuw subforum aangemaakt ‘Tips campings in binnen en buitenland’. Daar staat nu 1 camping op. De camping is in Nederland. Ik ben er zelf in het Paasweekend geweest. Misschien is het wat voor uw gezin.

Truus