ik wil graag werken in het buitenland als au pair

Ik heb al lang de gedachten om er tussen uit te gaan… even weg van nl… de regen, de drukte, de stress… even iets heel anders…
Nooit heb ik de stap durven zetten omdat ik een leuke baan had, huisje, familie hier etc…
Ik ben nu 8 jaar werkzaam in de kinderopvang… voor en na schoolse opvang (4-12 jaar)… Mijn werk is voor mij mijn lust en mijn leven, leuke activiteiten, workshops, vriendenweken, uitstapjes, ontwikkelingsgericht werken… vooruitgang boeken met kinderen met gedragsproblemen… een band scheppen…
De liefde, waardering, gezelligheid van de kids en ouders is het mooiste wat er is in dit werk…
Helaas door reorganisatie wordt ik per oktober 2013 ontslagen… pijnlijk om mijn veilige plek los te laten, maar nu wel de kans om te doen waar ik al lang van droomde… een jaartje naar het buitenland…:vak02:
Natuurlijk wil ik weer iets met kinderen gaan doen… au pair lijkt mij super leuk en het sluit goed aan bij mijn werkervaring en interesse! kinderopvang is natuurlijk ook een optie.

Ik hoop via deze site informatie en misschien zelfs een au pair te vinden!

Hoi,Marlous,welkom op wereldwijzer!
Nou wel sneu dat je je baan verliest,geef je groot gelijk dat je ff wat stoom wilt uitblazen in het buitenland,andere omgeving,andere mensen.
In iedergeval kan je altijd een berichtje posten op het Au-pair Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Marlous!
groet,georgessiam.