Ik was in tenerife

Hebben jullie misschien ook zin om in de zon te gaan liggen?
Ik was daar 3 maanden (jan feb en maart) in de costa del silencio.
Een iets rustigere kant maar daar hou ik van… geen lawaai van uitgaande jongeren of zatte engelsen.
Ik had daar een studio gehuurd met zicht op zwembad en waande me ald god in frankrijk.
Opgepast!! kijk wel van wie je het huurt want er wordt veel gesjoemeld.
een aanrader is om van de eigenaars rechtstreeks te huren.bij mij was dat langs www.go2 tenerife.tk (niet com want dan kom je ergens anders uit)
Ik had aan de vlieghaven een autootje gehuurd voor 100 euro/week, das echt niks he, en de benzine kost daar ook niks; ben heel het eiland rondgereden…
Er is veel te zien!
een echte aanrader!

Erg leuk dat je naar Tenerife bent geweest en vooral 3 maanden, zou ik zeker ook willen doen. Leer momenteel Spaans en heb veel liefde voor de Canarische Eilanden en Andalusië.

Op Tenerife zelf ben ik niet zo’n grote fan van de rustige badplaats Costa del Silencio, maar zoek het meer in Playa de Las Americas, Los Cristianos y Costa Adeje… Mooie plaatsen, tegelijkertijd wel toeristenattracties maar het temperament heerst er zeker.

Nog een goede cursus Spaans praten er aan over gehouden?

Ik denk eraan om een half jaar naar Andalucía te gaan!

Yo espero tan ! :smiley:

Zeker gaan Raymond! Andalucía is geweldig.

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Ik wil zeker ook nog een keer naar de Canarische Eilanden. Ben er nog nooit geweest, maar een vriend van me wel. Zie de schitterende foto’s op zijn website Photobook.nl.

Ben al meerdere malen in Andalucía geweest Jochem. inderdaad erg mooi… mede door Andalucía ben ik Spanje fan geworden.