Namens Texas Tourism ben ik uitgenodigd voor een reis naar Texas. Deze keer is het hoofddoel dat ik een publicatie ga schrijven voor een magazine. Maar aangezien ik online ook erg actief ben op o.a. Wereldwijzer zal ik er zeker ook hier iets over schrijven.
Ik vertrek de 19e voor een week en vlieg met de KLM naar Dallas. We zullen een aantal dagen in Dallas verblijven en daarna door reizen naar de Wildcatter ranch.
Mocht je nu denken daar ga ik binnenkort ook naar toe en je wilt iets weten, laat het me weten.
Ben je er zelf al eens geweest, bestook mij dan met tips.
Ik ben heel benieuwd!
Leuk zeg! Je bent er maar druk mee :slywink:
Veel plezier in Texas!
Dankjewel Roberts! Dit is zeker weer een gave uitdaging…
Groeten aan G W Bush, en breng die Texanen het hoofd niet op hol.
Fijne reis !!:vissen:
Haha Paulana, ik doe mijn best:), dankjewel!
Gaaf! Veel plezier daar, houd ons op de hoogte!
Enjoy! Go Henriëtte! :cheer2:
Yoehoe Anne, zitten we allebei in de States:)!
en een koffie bij de Obama’s zeker ? :hihi:
Altijd het proberen waard Paulana:)
Tuurlijk hij vindt ons Nederlanders “gezellig-dank u wel” lol2
Dat bedoel ik:) En een leuke travelblogger uit Holland wie wil die nou niet op bezoek:)
Een waarheid als een koe, uit het Witte Huis, Henriette :zon:
Te slechte wifi nog op dit moment voor uploaden foto’s. Hoop in het volgende hotel:)
We zijn eens 3 weken door Texas getoerd. The friendly state noemen ze zich zelf. Nu daar vonden wij de mensen daar juist zeer onvriendelijk zeg. We hebben al door diversen StAtes daar gereisd, waar de mensen wel, leuk en gezellig waren.
Jammer hoor
anemieke -Thatch22, country guesthouse
Jammer om te horen dat jullie niet zulke leuke contacten met de inwoners hadden. Ik heb zelf juist een hele andere ervaring.