Ik ga op reis en neem mee...

Oordoppe**n **in geval de radio te luid staat ! (Te laat gereageerd,sorry, kon het bovenvermelde niet meer corrigeren)

een nagelschaartje om de van de herrie afgekloven nagels wat te knippen

Een etu**i **om mijn tandenborstel op te bergen, kwestie van niet elke morgen mijn koffer onderste boven te moeten halen.

Een Indiaan, deze raakt in tegenstelling tot mijn navigatie niet leeg tijdens het wegwijzen

Een Indiaan, deze raakt in tegenstelling tot mijn navigatie niet leeg tijdens het wegwijzen

Zo’n opblaasbaar nekkussentje, kan ik in de auto wat slapen

Mijn e-dentifier voor internetbankieren om mijn budget niet te overschrijden!( en ook door gebrek aan een item met een e ) :o

Mijn e-dentifier voor internetbankieren om mijn budget niet te overschrijden!( en ook door gebrek aan een item met een e ) :o

internetbankieren doe ik niet op vakantie , allemaal cash geld bij ons, dus
ramen en deuren van de auto goed dicht houden…

Nubuckspray om onze schoenen waterdicht te houden !:storm:

Yathzee, om 's avonds wat ontspannen te dobbelen

Voor een ontspannen gevoel doe ik mijn zomerse instappertjes of espadrilles zeker mee !:vak01:

Voor een ontspannen gevoel doe ik mijn zomerse instappertjes of espadrilles zeker mee !:vak01:

toch voor de zekerheid de sneeuwkettingen meenemen

dan neem ik ook mijn Nomad sneeuwboots mee !

Nou,Simbalen?

Tja, je kan natuurlijk alles meenemen, ik denk dat ik de** National Geographic Survivalgids** ook mee neem, om te weten hoe te handelen bij natuurrampen !

Tja, je kan natuurlijk alles meenemen, ik denk dat ik de** National Geographic Survivalgids** ook mee neem, om te weten hoe te handelen bij natuurrampen !

Leuk die gids e.d. maar denk toch aan mooi weer en niet aan rampen dus neem mijn strohoed mee

Leve de zon en de zee ! Zou graag leren duiken, dus neem ik alvast een** duikbril** mee. Nu nog een “buddy” vinden.:question:

Leve de zon en de zee ! Zou graag leren duiken, dus neem ik alvast een** duikbril** mee. Nu nog een “buddy” vinden.:question:

Jij gaat duiken en ik met een leesboek in de zon zitten

Fijn, en na de duik kom ik bij jou in het zonnetje zitten en haal ik een flesje bubbels uit de koelemme**r , **voor een moment van dolce far niente !:zon02:

Bij water heb je vaak last van muggen, dus voor bulten waar je niet bij kan een rugkrabber meenemen

Een rubberboot, dan kunnen we in zee gaan om te hengelen !