Ik ga op reis en neem mee...

Dan nemen we een notitieboekj**e **mee om ieders winst en verlies te noteren !

En als verrassing stellen we een eregeldprijs ter beschikking

Een leuke verrassing, lagelandbewoner, dan kunnen we maar beter met zijn allen genoeg specie**n **meenemen !:cheer:

Een leuke verrassing, lagelandbewoner, dan kunnen we maar beter met zijn allen genoeg specie**n **meenemen

Hebben we al een namenlijst van de deelnemers?

Nog niet officieel, maar misschien kan jij een tabe**l **maken met wie wat doet bvb. Jij zorgt voor vervoer (scooter) en muziek( nyckelharpa); tol musiceert en versiert;dirkpie zorgt voor het kampvuur;alwaysXme jaagt op nachtvlinders en kookt (sausjes) samen met mij. En last but not least georgessiam die we met zijn allen gaan opfleuren.Zoiets toch !:cheer:

Je hebt nog niet gezegd naar welk land we gaan; want een landkaar**t **zou wel handig zijn.

ik zorg voor vervoer met mijn “trolliebus” kan ik iedereen wel meenemen

Ik had gedacht aan scandinavi**e **: Noorwegen,Zweden en Finland boven de poolcirkel op naar de Noordkaap en dan om af te sluiten een bezoekje brengen aan Santa in Rovaniemi . Jullie willen toch ook graag dag zeggen aan Rudolph ?:dag:

Lijkt mij fantastisch; vooral nu met die sneeuw! Misschien krijgen we dan wel een stukje eland als kerstdiner.

Mmm,lekker met wilde bosbessen en dennenappeltjes geserveerd,zeker als je uit een temperatuur van -20 komt.

Nou; die dennenappeltjes lijken mij een beetje taai; geef er mij maar spruiten bij.

Nou; die dennenappeltjes lijken mij een beetje taai; geef er mij maar spruiten bij.

gedver, ik heb er liever een navelsinaasappel bij

We kunnen ook op het kampvuur ieder zijn meug klaarmaken en waarom maken we geen lihapulla**t **of gemengde finse vleesballetjes op de spies ?

Zijn jullie nu ook zo dik en rond dat je niet meer op de site durft te komen? Laten we dan maar eens beginnen met een afslank thee. Lekker warm met deze koude dagen. Wens jullie allen een heel voorspoedig en gezond 2011 toe!!!

Vandaag zetten we een eindstree**p **onder 2010 ! Mijn nieuwjaarswens voor jullie allen : Veel zon en ook wat storm die pit geven aan je leven;een blakende gezondheid ; dagen van geluk en vooral vreugde in alles wat je doet ! Gezellige eindejaarsfeesten !:kus:

Volgens mij is iedereen in diepe winterslaap en moeten ze maar eens een pi**l **slikken om weer wakker te worden. Hallo allemaal een heel gezond 2011! Mijn motto voor 2011 is:
Als je doet wat je altijd hebt gedaan, krijg je wat je altijd hebt gehad.

Hi toll, bedankt voor je wens voor "t nieuwe jaar! Alhoewel er geen activiteit te bespeuren valt op de site ga ik toch mijn logboek inpakken om de komende gebeurtenissen op te tekenen.

Neem ik lekker een stukje kaas om lekker op te knabbelen

ik heb geen tanden , dus neem strooikaas

Hé, er zijn toch nog meer mensen ontwaakt! Wel zielig hoor lagelandenbewoner; want nu moet je zeker soep eten? En is Georgessiam soms weer in Thailand?

[Q UOTE=tol299;673270]Hé, er zijn toch nog meer mensen ontwaakt! Wel zielig hoor lagelandenbewoner; want nu moet je zeker soep eten? En is Georgessiam soms weer in Thailand?
[/QUOTE]

Zouden we Georgessiam niet met zijn allen gaan zoeken? Ik neem alvast mijn paspoor**t **klaar !