Een Ja**s…**en die spijkers heb ik nodig om mijn hangmat op te kunnen hangen natuurlijk :slapen:
Nog 4 nachtjes slapen en dan lekker slapen in het vliegtuig onder mijn stola.
>>> …vertrekken met een weldoend gevoel met de steun van je achterba**n. **Goede reis!
d’n ene licht liever op een lucht matras d’n andere op een spijkerbed lol2lol2
ik laat mijn buitenlandse vrienden graag FOLKRORISCHE KLEDING zien
te laat hahaha dan maar nieuwe kleding
Volgens mij moest het met een F beginnen dus ik neem mee Flippo’s om kinderen mee te verblijden
We waren respectievelijk bij:
stola
achterban
(te laat als reactie: folklorische kleding) en gewijzigd in:
nieuwe kleding
(ik denk dus niet met een F (flippo’s)beginnen, mar met een g
het wordt dus:
een golfstick
Een kompas
We zijn volgens mij de weg een beetje kwijt; dus neem maar een kaart mee floerepoezewoef en bedankt voor je support. Zal dus vanaf zaterdag ff 3 weken niet mee doen.
snelverband
oei, oei nu zijn we na het kompas met de kaart nog meer aan het verdwalen, niet?
we gaan verder met** snelverband** denk ik. OK?
Speciaal voor tol een goede reis gewenst ! en niet vergeten mee te nemen : je droomscenario >>>
@Tol: neem een ochtendja**s **mee om al dat mooi ochtendgloren te bewonderen. Aangename en mooie reis en dat droomscenario komt misschien wel op een weblog.
Hartstikke leuk als jullie ons ook willen volgen; kan dat op www.janenmar.webs.com en zal zeker mijn slippers niet vergeten.
Een stressbal
Ik neem mee een Leesbril
ik neem mee een legerblous**e **om me te beschermen in de tropen!:dag:
De koffers zijn al gepakt en er zit ook een elastiek in.
@Stancy; voor jou zal ik nog even mijn weblog vermelden www.janenmar.webs.com ; want dit had ik al in een eerdere reactie vermeld. Heel veel plezier verder met het spel en tot na 09 oktober!
Dan neem ik mijn Slaapzak mee.
Net stond er nog wat anders!!!huhh