Hallo,
Ik ben een Belg die al even gebeten is door het reisvirus (bijzonder pijnlijk soms). Ik ben al even actief op reisfora en nu vond ik dit forum waar toch vrij veel activiteit is, zie ik.
Ik heb al wel vrij veel van Europa gezien, maar ik wil verder dan dat. Landen die bovenaan mijn lijstje prijken zijn: Canada, Australië, Nieuw-Zeeland, Venezuela, Vietnam, …
Ik geef de voorkeur aan actieve vakanties, zoals backpacking en trekking. Ook road trips en korte city trips kunnen me bekoren, maar zeker geen strandvakanties.
Gaaf zeg, mooie landen op het verlanglijstje!
Have fun met voorpret maken hier!
Ik heb net je website bekeken. Jouw lijst bevat anders ook prachtige landen, ik hoop dat je ze allemaal kan zien!
Wat cool, thanks!!
We gaan zeker ons best doen :-). Ik las trouwens net deze verhalen uit NZ. Daar was jij toch ook naar op zoek? http://www.findingtheuniverse.com/
Ja daar was ik inderdaad naar op zoek. Dank je!
Zijn er op dit forum ook geschreven reisverslagen (ik heb al fotoreportages gezien, maar nog geen echte reisverslagen)?
Oei, dat weet ik eigenlijk niet. Ik ga even zoeken en laat het je weten als ik iets vind.
Ik heb interviews in het reismagazine gevonden, deze beschrijven eigenlijk net zo goed de reis/emigratie als een reisverhaal.