Hallo allemaal!
Reizen is een passie van me! Gecombineerd met fotografie is reizen het leukste wat ik doe.
Ik ben 31, woonachtig in Breda en heb al wel wat van de wereld gezien. De honger is alleen nog niet gestild.
Op 22 februari 2015 t/m 14 maart 2015 ga ik backpacken in Myanmar (voorheen Birma). Dit voor de toerist onbekende land staat al een paar jaar op mijn lijstje. Nu de vluchtprijs van Amsterdam naar Yangon (via Kuala Lumpur) acceptabel is, zijn de plannen voor een Mayanmar-reis erg concreet geworden. Plaatsen die ik ga bezoeken: Yangon, Mandalay, Bagan, Inle Lake, Pyin Oo Lwin, Hsipaw, Kalaw en Ngwesaung beach. Een vol programma voor bijna 3 weken. Een ware beleving. Alleen de beleving is nog mooier als je het kan delen met iemand. Dus mocht je interesse hebben, of een weekje aan willen sluiten, graag! Lijkt me gezellig!
Landen die ik bezocht heb zijn o.a: Cambodja, Vietnam, Peru, Dominicaanse Republiek, Egypte, VS, India, veel landen in Europa, Nepal en Gambia was de laatste reis.
Het lijkt me leuk om meer reislustige mensen te leren kennen! Ook tips m.b.t. Myanmar zijn welkom!
Groeten!
Wim