hallo lieve mensen, ik ben nieuw hier en heel benieuwd op jullie berichten en vragen. ik hoop dat ik een hoop nieuwe informatie over mijn favoriete landen en reisbestemmingen kan vinden. ik ben 41, woon in wenen en ben dol op poezen. het liefst reis ik naar het noorden, maar ik ben ook heel graag in nederland omdat ik het land en de mensen heel leuk vind. het liefst zou ik er ooit willen wonen. groeten en hopelijk tot gauw, menoes70:dag:
Hoi Minoes,
Welkom op wereldwijzer,
Nu ik zag al dat je het Ijslandforum ontdekt hebt hier op wereldwijzer(wat een geweldig land zie foto hieronder),dus maakt het voor mij gemakkelijk om geen link te plaatsen. Zelf ben ik ook een honden en kattenvriend,ze krijgen altijd de beste verzorging(dit terzijde gezegd)
Wens je nog veel reisplezier naar het noorden toe!
groet:georgessiam.
http://www.all-incentives.nl/images/stories/03%20diepgaand%20ijsland.jpg
hoi georgessiam, dank voor je reactie op mijn berichtje. :dag: leuk om je hier te ontmoeten. het is altijd fijn om te weten dat er mensen zijn die van dezelfde dingen houden. heb je op het moment ook katten of honden? wat een schitteren kiekje heb je meegestuurd? heb je die zelf gemaakt? waar ben je geweest? ik heb via het ijslandforum al een leuke tip gekregen en ben ook benieuwd waar jij zo bent geweest. schijnbaar houd je ook van reizen naar noordelijke landen. we komen elkaar hier zeker nog vaker tegen. groetjes, minoes70
Nou moet je spijtig genoeg zeggen dat ik een Azie freak ben in hart en nieren(al meer dan 31 jaar ga ik op reis naar Thailand)
Momenteel heb ik 2 honden een kleine franse buldog die de baas speelt over mijne boxer.ha ha h a!
Nou sinds een paar dagen probeer ik ook de mensen te verwelkomen met een foto van hun favourite land, om hun welkom te heten op wereldwijzer! Gewoonlijk zit ik op het Thailandforum waar ik moderator ben om de mensen te helpen met al hun vragen.
groet:georgessiam.
ik voelde me ook in der daad meteen thuis toen ik je foto zag. leuk van je dat je mensen die nieuw zijn op die manier welkom heet! ik ben nooit echt door azie gereist. ben alleen een keer aan de andere kant van Istanbul geweest, waar azie begint :lol: eigenlijk houd ik van tropische landen, dus wie weet… ik laat me graag inspireren…