Ik ben Irene :)

Even voorstellen dan maar!
Ik ben Irene, ik heb me al een tijdje geleden hier ingeschreven maar het voorstelrondje had ik overgeslagen.
Ik ben moeder van 3 kinderen en reis erg graag. Sinds 1 jaar hou ik me vooral bezig met stacaravans, de verhuur. Dit is echt heel erg leuk, ik zie en onderzoek veel op dat gebied…en zo ben ik altijd een beetje op vakantie :slight_smile:
Op dit moment heb ik me vooral gericht op Italië maar hopelijk wordt dat snel uitgebreid.
Het is erg leuk hier de vragen en aanbevelingen van anderen te lezen en ik hoop hier ook weer het een en ander op te steken!
groetjes,
Irene

Hoi Irene,welkom op wereldwijzer!
Ik zag al dat je al een posting hebt gedaan in het Italieforum,mooi zo!
Italië is een van de populairste vakantiegebieden van Europa. Het land staat bekend om het heerlijke eten en natuurlijk de juiste combinatie van zon, zee en strand.
Nou weet alleen maar dat Lago Maggiore veel heeft te bieden zoals natuur,historie en cultuur.
In iedergeval nog veel suc6 voor de toekomst Irene!.
Ieder huisje heeft zijn kruisje.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKRu6oTFJydNNM-4xIljC45qbCSLo6H_mLl6vry8wi4v0nwgLH

Wat leuk, meteen een reactie!
Veel succes aan jullie kant van mij gewenst met dit forum, het ziet er echt leuk uit, mijn complimenten!