IFA Villas Bavaro Resort en Spa

Wie heeft er in/met dit hotel ervaring?:vak02::zon02:
Ik heb geboekt voor week 13/14 a.s.
Wat zijn dan de do’s en dont’s?
B.v.d. Hanny

Hoi Hanny,

Niet erg veel reacties… Ben zelf ook benieuwd naar het hotel.
Wij gaan een week eerder. Zag net dat het veel regent aankomende week…

Nou hopelijk krijg je nog veel do’s en dont’s!

Gr. Maud

Beste Maud, waar zie jij regen staan dan? Wij gaan aanstaande maandag en op weeronline staat vrijwel geen regen hoor! :slight_smile:

Mexx en Maud, ik had ook al gekeken en in eerste instantie zag ik dat ook, al betrof dat een eerdere periode. Ik denk dat de weer weergave niet optimaal is. Laten we de vingers gekruist houden dat we alle drie :vak02: mooi zonnig en droog weer hebben, want daar gaan we uiteindelijk toch voor. Heb je eigenlijk wel rekening gehouden met Springbreak? Naar ik meen is dat net voorbij als wij er heen gaan. Ik wens dus Mexx a.s. week een goede >>> heen en terug >>> , veel plezier daar en svp laat hier na thuiskomst voor de 28e maart even iets meer horen. Ik vertrek de 29e maart. Misschien nog tips na jullie ervaring. Dus heel fijne vakantie, mooi weer en kom gezond weer retour. (ik heb een superior kamer geboekt. Zou daar ook graag meer over weten).

Groetjes Hanny

Nee niet echt, wanneer is springbreak dan? Is dat nu? Ik ga namelijk 16 dagen totaal… :wink: Ik kom de 27ste pas terug dus kan niet beloven dat ik de 28ste alweer online ben!

Volgens wiki is de spring break de middelste twee weken van maart. Het ligt ook een beetje aan de plaats. Normaal gesproken kun je het aan de prijzen zien, net als hier hoogseizoen dus. Ik hoop dat je er niet al te veel last van ondervindt, voor de toekomst, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Wij werden door vrienden hiervoor gewaarschuwd.

Nou ja we zien wel! Prijzen waren goed te doen overigens! En anders maar lekker meefeesten! :wink:

Hoi mexx en Hanny,

De regen valt ook best mee. En als het regent zijn het korte buien. Maar wij krijgen natuurlijk alleen het zonnetje!

Die springbreak kwamen wij ook pas achter nadat we hadden geboekt,… Dus ik hoop dat het meevalt. Wij hebben ook onze zoon van 22 maanden mee, dus zou fijn zijn als het wat rustiger is,…mag natuurlijk wel wat te beleven zijn.
Wij gaan 22 maart en hebben ook een superior kamer, ben benieuwd en zeker zin in!

Een fijne vakantie allemaal! Groetjes Maud

Hoi Maud, gaan jullie 9 of 16 dagen. Wij zijn er van 29-3 t/m 5-4 a.s. Ik ga ditmaal met mijn schoonzus. Mijn echtgenoot heeft extreme problemen van de jetlag gehad bij aankomst in mexico in december jl na aankomst in puerto vallarta, dat hij nu bedankte en mij nog even kan en wil laten genieten van hopelijk :vak02: :zon02:
Als er zo’n aanbieding voorbij komt als waarop ik reageerde, kun je het bijna niet voorbij laten gaan.

Ik ga 16 dagen maar wel naar een ander hotel… :wink: Wij gaan naar Iberostar Punta Cana… :slight_smile:

Na een goede nachtrust:slapen: (na thuiskomst vanuit Punta Cana) weer even een posting van mij. Ik heb heerlijk weer gehad, alle rust die ik zocht, een goede kamer (maar met een erg lawaaiige airco) en een nare nasmaak v.w.b. de terugreis. Ik heb nu enkele malen met Arkefly gevlogen (echt verre reizen), maar als het even kan zal ik de Mij gaan mijden. De laatste twee maal ondervond ik dat de verzorging te wensen overlaat, tenzij je de portemonnee trekt. Waarom verhoogt men de prijs niet met 25 euries en geeft een ieder waar op zo’n lange vlucht behoefte aan is. Koffie, thee, fris en een ontbijtje. Na 8 uur >>> vliegen en nog twee uur te gaan, zou dat er ingegaan zijn als koek. De kop koffie die je (als het ontbijt ontbreekt) wenste moest zelfs betaald worden! Waar hebben we het over.
Verder v.w.b. het hotel bijna geen aanmerkingen, maar er ontbraken zowel rond de zwembaden als op het strand PARASOLS. De enkele zonnebedden onder een palmboom waren vroeg in de ochtend al bezet (handdoek neerleggen, hoe asociaal is men). Ik had een superiorkamer, met een toilet waar een glazen douchedeur inzit en totaal niet afgesloten werd (boven de deur een rechtstreekse opening), de douche aan de ingang afgesloten wordt door een glazen douchedeur (eveneens niet afgesloten aan de bovenzijde) en de achterwand (aan de slaapkamerkant) bestond uit zogenaamde glazen stenen, dus vanuit de slaapkamer een all over view. Ik was er met mijn schoonzus, maar vond dit alles onprettig. Verder was het natje en droogje goed, vooral het gedeelte Dominica, waar de lekkerste cappucino werd geschonken.
Het personeel in heel het hotel heb ik als zeer vriendelijk en servicegericht ervaren. Ik hoop hiermee anderen een kijkje in mijn ervaring met IFA Villas Bavaro Resort & Spa gegeven te hebben.:wereld:

Welkom terug!!! Fijne bestemming he!!!

En Arkefly zal je mij ook niet meer zo snel mee zien vliegen hoor!! Wij gingen met AirFrance terug en ook dat is niet super hoor!!! Allereerst was onze vlucht terug geannuleerd en de volgende dag was de service aan boord ook niet top…