Iexperience op de regionale voorlichtingsdag in Groningen 19-02-2014

Beste heer/mevrouw,

Ik zal me even kort voorstellen, mijn naam is Dick Hoogers en ik ben promotiemanager bij Iexperience. We zijn een jong bedrijf dat bemiddelt in stages naar Jakarta, Indonesie. We bestaan inmiddels alweer 4 jaar. Ik kwam op mijn persoonlijke facebook een berichtje tegen over jullie regionale voorlichtingsdag in Groningen op 19-02-2014 aanstaande. Graag zou ik met u de mogelijkheden bespreken om als Iexperience op deze voorlichtingsdag te mogen vertegenwoordigen. We hebben enorm veel te bieden voor stages naar Indonesië.

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Vriendelijke groeten,

Dick Hoogers
0623662888
kjansen@iexperience-internship.com
www.iexperience-internship.com

Hallo Dick,

Ik zal je een informatiedocumtent over deelname per e-mail toesturen!

Groeten, Jeroen

Goedenmorgen Jeroen,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik zal er direct even naar kijken.

Vriendelijke groet,

Dick Hoogers
0623662888

Goedemiddag Jeroen,

Tot nog toe heb ik de brochure niet mogen ontvangen. Is er een mogelijkheid dat ik deze alsnog kan ontvangen?

Vriendelijke groet,

Dick Hoogers
0623662888

Hallo Dick,

Ik heb 'm je 25 januari om 11:02 uur verstuurd (volgens mijn gmail). Wat er dan niet goed ging weet ik niet, maar hierbij post ik 'm.

Groeten, Jeroen

Beste Jeroen,

Kan ik me dan gaan aanmelden via dat formulier? Bedankt in ieder geval voor je medewerking. Wellicht is het dan een probleem in onze e-mail server.

Vriendelijke groet,

Dick Hoogers
0623662888

Hallo Dick,

Je kunt je dan inderdaad aanmelden via dat formulier. Mijn collega mailt je daarna nog een bevestiging.

Groeten, Jeroen