Iemand bekend met stagehulp Suriname?

Is er iemand bekend met de organisatie ‘stagehulp Suriname’? Deze organisatie bemiddelt bij stages en vrijwilligerswerk…

Mijn stage is door Stagehulp Suriname geregeld, is heel vlot gegaan, het advies kwam van mijn studiegenoten die eerder in suriname stage hebben gelopen.

groet, Mo

1 like

via hun stage gelopen in het jaar 2008, prima geregeld en ik heb eerder heel wat studenten zelf geadviseerd om hun stagezaken met StagehulpSuriname te regelen, je kan op ze rekenen.

Via hun stage gelopen in het jaar 2008, prima geregeld en ik heb eerder heel wat studenten zelf geadviseerd om hun stagezaken met Stagehulpsuriname te regelen, je kan op ze rekenen. Een stage vereist een goede voorbereiding , prima is het als je op iemand terug kan vallen en de nodige informatie kan verkrijgen. Ze staan je met alles bij, hebben veel studentenhuizen ook.Ik heb een perfecte tijd gehad.
Ik weet niet hoe het nu zit ,in mijn periode zaten zij met bijkans 30-40 studenten. Mijn ervaring was heel erg positief.

1 like

oeps

Hoi Hoi,

ik ben ook bezig mijn stage te regelen via stagehulpsuriname, maar ik heb al een hele tijd geen contact kunnen krijgen met mijn bemiddelaar. Ik heb inmiddels al borg betaald voor een kamer, maar ik hoor maar niets over mijn stage. Nu ben ik toch bang dat ik opgelicht wordt, maar daar kan ik niets over vinden…
Weten jullie misschien iets?

Groeten,

Yvette

Hoi Narshika,

op dit moment zitten er genoeg studenten en vrijwilligers in Suriname,
Dat je het idee krijgt opgelicht te worden is ver gezocht. Is je stage door hun geregeld, heb je bevestiging ontvangen dan zou je liever weer contact op kunnen nemen. Wat ik wel weet is dat zij veel aanvragen binnenkrijgen. Het beste is om ze weer te contacten.