Hoi, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de organisatie Education First (EF) ?? Ik wil daarmee misschien een jaar naar Spanje om te studeren …zijn er mensen met hetzelfde idee?
Groetjes Anne
Hoi, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de organisatie Education First (EF) ?? Ik wil daarmee misschien een jaar naar Spanje om te studeren …zijn er mensen met hetzelfde idee?
Groetjes Anne
Hoi Anne,
mijn zusje is nu via EF een jaar highschool aan het doen in Amerika. Ik heb er zelf dus geen ervaring mee maar ben er wel bekend mee. Wat wil je precies weten?
Groetjes,
Astrid
EF is commercieel en de kwaliteit is heel slecht. De lessen stellen niets voor. Zeker voor degene die al redelijk Engels kunnen is dit niet een goede keus. EF IS HET NIET WAARD!!!
Hun folders zien er heel gelikt uit. Ze komen betrouwbaar over. Maar het valt vies tegen. Er staan natuurlijk alleen maar positieve verhalen in, maar in het echt zijn er heel wat minder mensen tevreden.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen studenten die een paar weken op vakantie willen of studenten die serieus iets willen leren.
Excursies zijn hartstikkke duur. Gastgezinnen zijn van zeer lage kwaliteit, ondanks dat ze elke week 120 dollar per student betaald krijgen!! .Weinig controle vanuit EF, waarschijnlijk omdat ze toch geen hoge eisen stellen aan het gastgezin.
Ook geven ze geen service. Ze helpen studenten niet bij serieuze klachten. Kortom, zoek een andere organisatie.