Ideale Camping Voor Koppel Met Kinderen

Is camping Blanes in Blanes een goede camping voor met kinderen ,niet te veel nachtlawaai en zo.
Kinderen tussen 3 en 12 jaar.“in augustus”

Mvg B@rtje.

Originally posted by bartje@03-07-2004, 20:32:25
** Is camping Blanes in Blanes een goede camping voor met kinderen ,niet te veel nachtlawaai en zo.
Kinderen tussen 3 en 12 jaar.“in augustus”

Mvg B@rtje. **

heeey bart zoals je wet is er op lke camping lawaai…

Maar wij zitten altijd op camping el Pinar en daar is het snachts altijd vrij rustig de enigste jongeren zijn wij met maar 3man … en zijn na 23:00 altijd weg en komen rond 6:00 pas thuis maar we moeten het daar altijd rustig houden …

er zijn daar een hoop mensen met kleine kinderen dus denk dat je het daar het beste heen kunt gaan.

groeten roy

Camping solmar is ook wel aan te raden. Ik ben op veel campings geweest. Niet op de campings gestaan maar ben er wel veel geweest. Op camping solmar heb je veel te doen voor de kinderen dat is best leuk. Je kunt dan wel het beste een beetje achter op de camping staan want daar staan de gezinnen vooraan daar staan vooral de jongeren dus achter heb je er weinig last van en je hebt daar ook een zwemband app voor de kleinere kinderen en er lopen ook veel badmeesters rond. kussies ilse
Ps camping solmar is echt aan te raden en heet licht erg centraal…

Ik ben net terug van camping solmar, echt een aanrader, vanaf 12 uur is t stil , dan lopen der ook mensen rond die een oogje in t zeil houden. Op de camping zelf is ook van alles te doen> gewoon lache daar

Ja dat is waar…

Ik raad ook Camping Solmar aan, omdat ze daar bepaalde regels hebben. Een van deze regels is dat het na een bepaald tijstip stil moet zijn op de camping. Zoniet, dan krijgt men een waarschuwing.
En zoals hierboven al gezegd werd is Camping Solmar een kindvriendelijke camping en ook erg mooi onderhouden.

hallo! ik kom al jaren in blanes en heb altijd op camping el pinar gestaan dat is ook wel aan te raden leuke camping en niet veel lawaai!!! zwembad en gelijk aan zee!!! verder heb je ook activiteiten voor kinderen een disco avond (duurt maar tot een uurtje of 12)