Iberostar Chich Khan

Hallo,
wij hebben in juni een reis naar hammamet yasmine gepland.
Namelijk in hotel iberostar chich khan.Is er iemand die al in dit hotel geweest is en ons eventueel wat meer kan vertellen of tips geven?
Groetjes Wendy

Hallo Wendy.

Hotel Iberostar Chich Khan ligt in Yasmine-Hammamet, een hele nieuwe hotelzone, ongeveer 6 km buiten het oude centrum van Hammamet.

Het is een nieuw hotel wat eerst tot de Corinthia Groep heeft behoord , maar sinds een jaar is het van de Iberostar-groep: http://www.iberostar.com

Er wordt nog volop gebouwd en alles is eingelijk nog in ontwikkeling. Op zichzelf is er in Yasmine-Hammamet niet zo veel te doen, maar met een taxi zit je zo in Hammamet.

Kijk op de website van Yasmine-Hammamet op: http://www.yasmine.com.tn

Voor hotelrecenties kun je terecht op de Duitse site: http://www.holidaycheck.de

Voor wat betreft excursies kun je alle kanten uit, zowel richting noorden naar Tunis en omgeving als naar het zuiden richting Sousse.

Als je verdere informatie wilt hebben, stuur me gerust een berichtje.

Ik wens jullie alvast een heel fijne vakantie !

Groetjes,
Pittie

hoi, wij zijn 22 mei terug gekomen uit Yasmina Hammamet. we verbleven in iberostar chich-khan. het is een prachtig hotel met een mooie tuin en zwembaden. er is alleen weinig te doen in de buurt,maar daarentegen is het strand wel vlakbij en dat is heel mooi daar. er zijn wel veel excursies die je kunt doen,dus je hoeft je niet te vervelen. de bevolking is ontzettend aardig in tunesie,het is wel handig als je frans spreekt. In het hotel spreken ze ook engels,duits en zelfs hier en daar een beetje nederlands. als je naar de markt gaat en ze weten dat je uit nederland komt beginnen ze gelijk over "trabelsi"en ze hebben allemaal wel een vriendin gehad in nederland’,meestal maastricht. ze zeggen ook allemaal ällemachtig prachtig "88. afdingen is een must!!! anders wordt je gigantisch afgezet. wij bleven`s avonds binnen maar wij hebben kleine kinderen. ik denk dat je best naar buiten kunt gaan in het donker er wordt alleen geadvisseerd geen stegen in te gaan enzo,maarja dat kan je bij ons in amsterdam ook beter niet doen dus zo gek is dat niet. oja,let wel op je portemonnee op de markt,maar dat is ook niks nieuws. nou,ik wens je een leuke vakantie toe,het is er heerlijk warm met een zeewindje,dus wat wil je nog meer! groetjes indirah

Hallo!
Ik ben met mn gezin in de meivakantie naar Tunesie geweest, en naar hotel Chich Khan. Ik ben zelf 16 jaar en vond t hotel super!! Ik ben maar 3 daagjes weg geweest, 2x naar de Samira ranch, een soort manege waar de paarden heeeel goed verzorgd worden en waar je 2 uur kan paardrijden over het strand en door de stad, echt een aanrader! En 1 dag naar Tunis, Carthago en Sidi Boul Said. Mooie plaatsen om te bekijken.
Verder verbeleven we in t hotel, en ik verveelde me niet! Er is een animatieteam (ben dan zelf wel 16 jaar…) een groot zwembad, een lounche, pool tafels enz. Ook de kamers worden goed verzorgd enzo. Oftewel, ik vond het echt super gaaf en wil zelfs graaaag terug!!
Groetjes!!

Hallo Allemaal!!
In oktober 2003 ben ik voor het eerst naar hotel Chich Khan geweest, vond het meteen heel leuk. heel gezellige sfeer,rustig ook. strand ligt inderdaad vlakbij, je zit niet in de drukte van de stad, maar het is wel vlakbij. Verder is er inderdaad een animatie team wat heel goed is vind ik persoonlijk. er werken zoizo aaridge mensen in het hotel,allemaal heel vriendelijk,alles is heel goed geregeld.
Verder kan je aaridg wat uitstapjes maken, zoals de markt in Sousse, bezoekje aan een pottenbakkerij, El Djem is goed te bereiken. verder zijn er vele mooie hotels in de wijk Yasmine, waar je binnen kunt lopen en bijvoorbeeld wat kunt drinken,om de sfeer daar te proeven. Het strand is mooi, de mensen zijn rustig. ook Hammamet is een leuke stad, de Medina bezoeken is ook de moeite waard. verder kun je inderdaad paardrijden, en ik weet niet zeker of t alleen int hoogseizoen is, maar er zijn ook watersporten,zoals parasailen etc.
We zijn in zomer 2004 teruggeweest,en aankomende Oktober word het voor mij de 3e keer Chich Khan, en zeker niet de laatste. ik heb daar de beste vakanties van mijn leven gehad. ik ben 16. ik hou persoonlijk niet echt van uitgaan, en voor zover ik weet moet je de plekjes maar net weten. als toerist zelf vind je ze niet snel denk ik, maar ik ben een paar keer met een tunesier zelf weggeweest,en dan kom je leuke plekjes tegen.

Ik vind het leuk om ideen en meningen en ervaringen uit te wisselen over Chich Khan, hoe jij je vakantie daar hebt ervaren, dus… reageer maar:)
Mijn email is trouwens: diddl_lovur@hotmail.com.

Groetjes van LuvieLuv!