Chich Khan Of Vincci Nour Palace

Hey,

Kan er iemand mij goed advies geven betreffende deze 2 hotels?

chich khan Hammamet Yasmine of Vincci nour palace Mahdia

Ik twijfel tussen deze 2 hotels.
Op welke van de 2 plaatsen is het meeste te zien en welk ligt het minst afgelegen?

Thanks

Hallo,

De 2 bovengenoemde hotels ken ik niet persoonlijk.

Ze liggen alletwee in een zogenaamde Hotelzone.

Zelf zou ik de voorkeur geven aan Mahdia, maar dat is een persoonlijke kwestie.

Hotel vincci Nour Palace in Mahdia ligt het minst afgelegen.

http://www.iberostar.com/

http://www.vinccitunisia.com/

Veel succes met het maken van een keuze !

Groetjes,
Pittie

Hallo!!
Ik ken alleen t hotel Chich Khan, ik ben er in de meivakantie geweest met mn ouders. Ik vond t echt een super mooi hotel, en er liggen veel bezienswaardigheden in de buurt. Het zwembad is geweldig en de kamers worden goed verzorgd. Ik wil graaaag weer terug!!
Groetjes!!

Ik ben in Mahdia geweest, niet dat hotel. maar ik weet dat Mahdia vooral op de stranden erg druk is,en ik persoonlijk vind dat niet zo geweldig, hutje mutje op het strand enzo.
Verder ben ik verliefd op Chich Khan, het is een rustige buurt, een grote hotelwijk,met paleizen van Hotels. verder is niet zo ver weg het centrum van Hammamet,met een mooie medina, leuke straatjes. je kunt excursies maken,een vaart met een “piratenboot” de zee op, t binnenland in…van alles te doen. das allemaal georganiseerd vanuit het hotel. ze zullen ook naar je toekomen om te vragen of je meewil. Maar pas op, ze zullen een leuke prijs met je willen maken… afdingen moet je wel doen. je moet op 20% van de 100 gaan zitten. dus als jij 10 dinar moet betalen, moet je afdingen tot je op 2 zit. das meer dan genoeg. ze zullen zeggen dat je ze failliet maakt enzo, maar daar moet je niet zo snel intrappen. Verder heeft Chich Khan een erg goed animatie team. het is een Iberostar hotel, erg goed. goede kamers, goed schoongemaakt, rustig strand, puilt niet uit van de mensen, mooie tuin en zwembad,kinderclub, savonds shows en disco… goed eten, leuk restaurant. oftewel, ik ben persoonlijk erg te spreken over hotel Chich Khan.
Heb je nog vragen… kom maar op.
email: diddl_lovur@hotmail.com
groetjes!!