Hallo,
ik ben op zoek naar een (goedkope) huurwoning in Duitsland, net over de grens met Twente (Gronau, Bad Bentheim etc.). Het mag een simpele en kleine woning zijn, maximale oppervlakte 50 vierkante meter. Of bij iemand in onderhuur, dat is ook goed…
Heeft iemand misschien tips of ken je iemand die me verder zou kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Dag,
Ik was benieuwd of je hierop al reacties had ontvangen. Zo, ja, wat voor soort reacties en wat zijn zoal de kosten. Ik ben ook informatie aan het inwinnen om de grens over te steken.
Ik hoop dat je me wat meer info kunt geven.
Alvast bedankt
Groeten
Jeroen
Hoi Jeroen,
Ik heb al een woning gevonden…via internet (via makelaar), er zijn genoeg Duitse sites om naar woningen (immobilien) te zoeken.
Tja de kosten zijn erg verschillend, ligt er maar aan wat voor soort en hoe grote woning je wilt hebben?
Zoek je een woning voor de Duitslandroute als ik vragen mag? Of zegt je dit niks :redface: Wat wil je verder zoal weten dan, stuur me maar een pb als je dat wilt?
Groetjes!
Hallo Nuradi
Ik kan je een woning aanbevelen in Neuenhaus (niet ver van Ootmarsum/Oldenzaal). Is gastenwoning van een grotere woning met eigen ingang, 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, badkamer met toilet.
Mooie tuin en vrij aan de rand van het dorp.
Twee opties: gezamenlijke bewoning, ieder een slaapkamer en gezamenlijk gebruik van de woonk. kekuken, badkamer, (prijs 275 p/m exl)
of huur gehele gastenwoning voor EUR 450,00 p/m excl
Lijkt dit wat dan graag contact.
[EMAIL=“b.jacobs@home.nl”]b.jacobs@home.nl
met vriendelijke groet
Bernard
Hallo Bernard, bedankt voor het aanbod…het klinkt goed maar ik heb al een woning/kamer, stond al in m’n vorige post
Iedergeval bedankt voor de hulp.
Misschien is het handig als je dit ook op de site www.buitenlandsepartner.nl zet, want vaak zoeken mensen daar naar een woning net over de grens ! Misschien kun je er iemand anders blij mee maken